Klacht Consumentenbond: plassen bij bedrijfen

Frans

Daar ik een prostaat operatie heb gehad met daarna 6 weken bestraling en daarna een kunst sluitspier heb gekregen in mijn lichaam kan ik niet altijd mijn plas op houden. Daar wij in Ouderkerk a.de. Amstel waren vroeg ik bij een makelaars kantoor Vos op 26-5-14 om 13.30 uur of ik misschien even naar het toilet mocht dat was mevrouw Mascha, ik zat in de scoot mobiel zij wees mij naar een bakker verderop want hun hadden geen wc vertelde ze waarop ik zei: en als u moet plassen waar gaat u dan naar toe? Naar de wc hier, dus zei ik weer: dus ik mag gewoon niet plassen hier, Ja zei ze. Dat vind ik eerlijk gezegd niet leuk van haar, ik hoop dat u haar hierop kan aan spreken. Het was in de Dorpstraat. Daarop heb ik in mijn broek geplast en ben bij de bakker verderop mijn broek gaan verschonen.

Graag wil ik dat deze vrouw gaat na denken op wat zij weigerde, ik ben geen dief die hun bedrijf komt stelen maar alleen om te plassen waar ik moeite mee heb.

Consumentenbond
    Geachte heer BrugmanWat vervelend dat dit makelaarskantoor zo met u omgaat . Ik kan mij goed voorstellen hoe ongemakkelijk en vernederend dit moet zijn geweest voor u. Het Klachtenkompas is echter niet het juiste middel om een vraag te stellen aan de Consumentenbond. Vandaar dat ik ook nog even telefonisch contact met u heb opgenomen rond deze zaak. Ik heb u geadviseerd om de klacht nogmaals te plaatsen, maar dan gericht aan het makelaarskantoor zelf. De Consumentenbond zal dan een verzoek indienen bij het kantoor om te reageren op uw klacht. Hopelijk wordt uw klacht daarmee fatsoenlijk opgelost.Met vriendelijke groet,Emiel Ordelmans
    Consumentenbond Klantenservice
    Frans
    De klacht is doorgegeven aan het bedrijf maar heb nog steeds niets gehoord dus laat ik het maar zo hoop dat ze toch gaan nadenken met andere mensen en ik heb dan pech gehad
    Groet Frans
    Consumentenbond
    Geachte heer Brugman,Erg vervelend dat makelaarskantoor Vos nog niet de moeite heeft genomen om op uw klacht te reageren. Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van deze kwestie en hebben we nog het een en ander besproken. Uiteraard zal ik hier intern een melding van maken. Ook al reageert makelaarskantoor Vos wellicht niet, u heeft op deze wijze toch andere consumenten geïnformeerd over deze situatie. Ik dank u hartelijk daarvoor.Met vriendelijke groet,Tamara de Waard
    Consumentenbond Klantenservice

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?