Klacht Consumentenbond: Post van Consumentenbond

S.L. Bauer

Vandaag ontving ik een brief van de Consumentenbond over slim en veilig geldzaken regelen. Hierbij ingesloten een ingevulde !! acceptgiro met mijn bankgegevens. Dit vind ik niet zo slim en handig. In het vervolg wil ik blanco acceptgirokaarten ontvangen bij dit soort mailings. Er komt nogal eens post in verkeerde handen vandaar.

heb ik al aangegeven

Consumentenbond
    Geachte heer Bauer,
    We hebben gekozen om de bankgegevens op de acceptgiro te zetten, om de betaling voor de klant te vereenvoudigen en de kans op fouten bij betaling te verkleinen. De meeste leden hebben aangegeven dit te waarderen en het is dan ook bedoeld als een service naar onze leden toe. Wij kunnen u helaas geen blanco acceptgiro toesturen omdat het veel kosten met zich mee brengt om onze systemen hier op aan te passen en wij liever de boekprijzen laag houden om de klant daarmee goed van dienst te zijn. We kunnen als oplossing uw gegevens uit het bestand verwijderen en u inschrijven op onze e-mail nieuwsbrief: Boekennieuws waar ook alle boeken aanbiedingen te vinden zijn en waarbij u zelf de overschrijving kan regelen.
    Met vriendelijke groet, Muhlise Yetim
    Afdeling Service en Advies

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?