Opgelost door Consumentenbond: Privé bericht ??

Gebruiker1538041287

Mijn reactie is openbaar en de mogelijkheid van een privé bericht ontbreekt!
PostNL heeft me verzocht om een privë bericht bij de gemelde klacht achter te laten, maar mijn reactie is openbaar en er is geen mogelijkheid voor een privë bericht ...

probleem oplossen

Geachte,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het is mogelijk om via een privé bericht een reactie te geven op een reactie van een bedrijf. Log hiervoor eerst in op het Klachtenkompas met uw gegevens. Vervolgens klikt u op mijn account en vindt u een overzicht van uw klachten. Klik de betreffende klacht aan. U ziet vervolgens een mogelijkheid om een reactie te geven. U kunt in dit veld uw reactie invoeren. Vervolgens kunt u, voordat u klikt op reageer, de optie ‘Verstuur als privébericht’ aanklikken. Deze optie vindt u naast de knop ‘verstuur’. De reactie die u geeft zal vervolgens niet openbaar zichtbaar zijn, maar zal alleen worden doorgegeven aan het betreffende bedrijf waar u de klacht heeft ingediend.

Mocht u reeds een openbare reactie hebben gegeven, vernemen wij graag wat het klachtnummer is van de klacht zodat onze klantenservice dit voor u kan aanpassen.

Wij wensen u verder een prettige dag en alvast een fijne weekend!

Met vriendelijke groeten,
    Beste medewerker Consumentenbond,
    # 443022 Gebruiker1538041287
    ik heb de klacht onder mijn account aangeklikt, maar er is geen mogelijkheid een reactie te geven ... de enige mogelijkheid was om de "uiteindelijke oplossing" in te vullen ... omdat PostNL suggereerde om een reactie te geven heb ik in deze ingevuld ... maar de tekst is openbaar ... op verzoek van PostNL wil ik graag betaal info aan hun doen toekomen ... Waar kan ik een prive bericht achterlaten ... Vriendelijke groet, mc smit
    Geachte,

Dank voor uw reactie.

Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen, maar ik kreeg helaas geen gehoor. Ik zal daarom een reactie via dit bericht geven. Het lijkt erop dat het bedrijf een laatste reactie heeft gegevens en u hierdoor alleen een beoordeling kunt geven. Een reactie plaatsen is dan niet meer mogelijk.

U zou de klacht opnieuw kunnen indienen. U kunt dan aangeven dat u een vervolg reactie geeft op uw eerdere klacht en u kunt het klachtnummer noemen. Plaats in dit bericht nog GEEN persoonlijke gegevens. Indien u de klacht heeft geplaatst kunt u via uw account (rechtsboven ziet u de knop “mijn account”) uw klacht terugzien. Als u hier de klacht aanklikt kunt u een reactie met de gevraagde gegevens geven. Belangrijk hierbij is om voordat u de klacht plaatst, het vinkje aan te klikken bij ‘verstuur als privébericht’.

Mocht het onverhoopt niet lukken, vernemen wij dit uiteraard graag en helpen wij u zo snel mogelijk verder. U kunt overigens ook contact opnemen via ons telefoonnummer 070 445 45 45 en aangeven dat u belt over het Klachtenkompas. U wordt dan doorverbonden naar de juiste afdeling.

Tot slot, wens ik u een hele fijne dag.

Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond.
    Gebruiker1538041287
    Hartelijk dank voor uw advies! Ik heb opnieuw een klacht ingediend zoals u voorstelde ... hierbij heb ik een bijlage toegevoegd met foto van het verloren stuk en mijn gegevens. Ik hoop dat het hiermee goed komt. Dank u wel voor uw hulp!
    Vriendelijke groet, Mc

Gebruiker1538041287
Goed advies om een klacht bij een bedrijf onder de aandacht te brengen

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?