Klacht Consumentenbond: Privegegevens gebruikt in aanhef

Noppejans

Zie klacht naar kraamzorg randstad op 10-04-2016.

Mijn achternaam is gebruikt in de aanhef, terwijl die alleen in de privé informatie vermeld staat. Zie ook uw eigen reglement hieronder:

Belangrijk: de gegevens die je in dit veld invoert zijn alleen zichtbaar voor het bedrijf en worden dus niet gepubliceerd op Klachtenkompas.nl.

Graag zsm verwijderen svp!

Dat mijn achternaam uit de reactie verwijderd wordt.

Consumentenbond
    Beste Noppejans,

Bedankt voor uw bericht. Dat uw achternaam is gebruikt, is niet de bedoeling. Hier proberen we zakelijke gebruikers van het Klachtenkompas zo goed mogelijk van op de hoogte te stellen. Ondanks dat we erop sturen om met schermnamen werken, komt het helaas nog wel eens voor dat bedrijven het antwoord starten met andere aanhef dan de door de consument gekozen schermnaam.

In uw geval specifiek is er volgens onze informatie op 10 april 2016 één klacht geplaatst bij Randstand Kraamzorg, te vinden via http://bit.ly/2tmMlet.
    In deze klacht hebben wij de achternaam verwijderd. Graag vernemen wij of de klacht is waar u aan refereert. Mocht dit niet de betreffende klacht zijn, dan ontvangen wij graag een klachtnummer of link naar de klacht, zodat wij uw achternaam daar alsnog kunnen verwijderen.

Ik vertrouw erop u hiermee volledig te hebben geïnformeerd.

Consumentenbond
    Noppejans
    Beste Consumentenbond,

Bedankt voor het verwijderen van mijn achternaam, ik heb het even gecontroleerd en het gaat inderdaad om dat bericht.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?