Klacht Consumentenbond: reserve band

Jakosschneider

een nieuwe auto ford heeft een gelijkwaardige band van 100 euro nu blijkt dat de band een andere inch maat heeft zij zeggen dat zo hoort ben het er niet mee eens wat kan ik doen ben bij het bedrijf geweest en een klacht ingediend ,wat kan ik verder doen?

wil een band met de zelfde maat

Consumentenbond
    Geachte heer Schneider,Hartelijk dank voor uw vraag over de reserveband van uw Ford.Vervelend dat het bedrijf niet bereid is om samen tot een goede oplossing te komen. Graag zouden wij u hiermee willen helpen. Dit kan op twee manieren:- Wij kunnen uw klacht ‘omhangen’.
    Dit betekent dat wij uw klacht op ons Klachtenkompas richten aan het bedrijf en niet aan de Consumentenbond zelf. Wij sturen uw klacht vervolgens intern door naar het betreffende bedrijf, waarna u via ons Klachtenkompas samen naar een oplossing kunt werken. Wij kunnen het bedrijf echter niet dwingen om mee te werken. Mocht u hiervan gebruik willen maken, dan vernemen wij graag van u wat de naam van deze firma is.
    - Wij kunnen u adviseren over deze kwestie.
    Indien u gebruik wilt maken van ons advies, dient u hiervoor wel lid te zijn van de Consumentenbond. Voor slechts 2 Euro heeft u nu de mogelijkheid om 2 maanden gebruik te maken van de diensten van ons adviescentrum. Naast het advies krijgt u ook de gelegenheid om kennis te maken met de andere voordelen van een lidmaatschap. Wilt u lid worden of gebruik maken van het kennismakingsaanbod? Neem dan contact op met onze afdeling Service en Advies (via 070 445 45 45).Wij horen graag van u.Een fijne dag verder toegewenst!Met vriendelijke groet,Tamara de Waard
    Afdeling Advies

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?