reset password link gaat fout

Klachtnummer
# 251882
Gebruiker
hsdn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een oude account bij klachtenkompas met een 6-cijferig wachtwoord, dat nu niet meer geaccepteerd wordt. Mijn emailadres is bekend, maar als ik probeer een reset password link te krijgen dan zegt het systeem dat er een email wordt verstuurd. Helaas komt er geen email binnen. Dus nu heb ik met een ander emailadres een account aangemaakt om de klacht in te kunnen dienen

De oplossing

zorgen dat die reset password link ook werkelijk gestuurd wordt

2 reacties

  1. Auteur
    hsdn
    Datum
    linkjes van afgelopen vrijdag zij aangekomen, maar leiden helaas tot de volgende reactie:
    Foutieve URL
    Er is iets mis met het adres van deze pagina. Je kan hier nu niet het wachtwoord van je account aanpassen.
    Een nieuwe poging van vandaag leidde tot dezelfde foutmelding
  2. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Schipper,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op het Klachtenkompas.

    Allereerst wil ik u nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft moeten ervaren op de website van het Klachtenkompas.

    Zoals telefonisch besproken heb ik u zojuist een e-mailbericht toegezonden met daarin uw gebruikersnaam en een link waarmee u het wachtwoord opnieuw kunt instellen, dit wachtwoord dient te bestaan uit minimaal 8 karakters. Vervolgens kunt u met deze inloggegevens, inloggen op de website van de Consumentenbond en het Klachtenkompas.

    Ik vertrouw erop dat ik u ontevredenheid hierin, enigszins heb kunnen wegnemen.

    Met vriendelijke groet,


    Karan

    klachtenbehandelaar

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren