Klacht Consumentenbond: Samen naar de beste oplossing? Alleen voor leden! Waarom niet vermeld?

George

De Consumentenbond wil dat alle afspraken, prijsopgaven en dergelijke transparant zijn!
Nergens op de site staat dat Klachtenkompas uiteindelijk alleen voor leden is.
"Komen jullie er samen niet uit? Vraag de consumentenbond om hulp!"
Als je dat doet, noteert men eerst al je privé gegevens. Vervolgens komt de opmerking: U bent geen lid. U moet eerst lid worden voordat je doorverbonden kan worden. Vervolgens krijg je een zgn "aanbieding!" Net als bij alle callcenters!
Sla je de gedwongen winkelnering/koppelverkoop af! Geen hulp! Bekijk het dan maar!
Ik wil dat de Cb al mijn gegevens gaat wissen! Hoe controleer ik dit?

Dat duidelijk wordt vermeld dat wanneer de klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost je lid moet zijn/worden van de CB om er "samen uit te komen"!
Wees zelf zo duidelijk zoals je zelf van een ander bedrijf verlangt!

Consumentenbond
    Geachte heer Van den Ochtend,Het Klachtenkompas.nl is bedoeld om klager en bedrijf samen tot een oplossing te laten komen. Indien u er samen niet uitkomt met het bedrijf, kunt u zo nodig juridisch advies inwinnen. De consumentenbond is een ledenorganisatie en aan het lidmaatschap zitten kosten verbonden. Juridisch advies is een betaald onderdeel van het lidmaatschap. Om die reden wordt u dit gevraagd.Uw gegevens zullen komen te vervallen, gezien er met u geen verdere afspraken zijn gemaakt.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Vijay Jarbandhan

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?