Klacht Consumentenbond: site klachtenkompas werkt ook niet altijd goed.

H.A.M. de Wilt

Ik probeer een klacht bij ING opgelost te krijgen via klachtenkompas maar helaas functioneert dit ook niet goed. Na versturen krijg ik ook vandaag weer de melding 'veld reaktie verplicht' maar dat is dan al gevuld dus het werkt helaas ook niet goed.

site goed laten functioneren

Consumentenbond
    Geachte heer, mevrouw De Wilt,

Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas.nl.

Vorige maand is ons nieuwe Klachtenkompas live gegaan. Een lancering met dermate veel wijzigingen brengen helaas ook fouten met zich mee, omdat het heel moeilijk is om alle scenario’s te testen. Het probleem dat u ervaart is bij ons bekend en wij hebben het ook al vaker gehoord, alleen hebben wij tot op heden het probleem niet kunnen reproduceren. Mocht u daarom extra informatie hebben over uw probleem dan horen wij dat graag. Het kan bijvoorbeeld een printscreen zijn van de foutmelding. Dit kan ook via het toevoegen van een bijlage.

Wij doen er uiteraard alles aan om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Sinds de lancering worden problemen geinventariseerd en naar gelang van prioriteit op gelost. Zo streven we ernaar om klachtenkompas elke maand een beetje beter te maken voor onze gebruikers.

Excuses voor het ongemak!

Sabine
    klachtencoördinator