Klacht Consumentenbond: Slecht georganiseerd klachtenkompas!

Zula

Ik heb 3 weken geleden een klacht ingediend via deze site en ik heb een aantal keren een reactie gekregen en gelezen zonder uitkomst. Ik kreeg weer een reactie en die heb ik niet kunnen lezen want ik zie nu dat mijn hele account verwijderd is. Ik heb hetzelfde account weer aan moeten maken hier. Uiteraard zijn alle gegevens weg. Dit vind ik niet kunnen! Ik dien nu een klacht in tegen deze site terwijl jullie mij juist zouden moeten helpen. Dit slaat echt nergens op!

Gegevens weer terug halen en inzicht op reactie van klacht!

Consumentenbond
    Beste Zula,

Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas.nl.

Wat vervelend om te horen dat u niet meer op uw klacht kunt reageren omdat uw Klachtenkompas account is verwijderd.

Vorige week is het nieuwe Klachtenkompas live gegaan en we zien daarbij inderdaad nog niet alles goed gaan.

Inmiddels hebben we al een aantal belangrijke bugs opgelost en in de loop van deze week zullen nog een aantal verbeteringen naar de nieuwe omgeving worden gebracht.

Ik heb uw klacht wel terug kunnen vinden. Helaas kan de betreffende klacht niet heropend worden. Wel kunt u ervoor kiezen om de klacht opnieuw te plaatsen, mocht u dit natuurlijk nog willen.

Ik heb u zojuist in een aparte e-mail de betreffende klacht toegestuurd zodat u de tekst kunt kopiëren in uw nieuwe klacht, mocht u deze natuurlijk nog willen plaatsen.

Ik wil u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak!

Sabine
    klachtencoördinator

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren