slechte afhandeling van mail door de consumentenbond

# 251930
B. Vink

De gemiddelde afhandeling van mail verkeer met de consumentenbond is erg slecht. Al mijn mails worden nooit binnen de gestelde termijn beantwoord, De sorry mail van de consumentenbond is er standaard geworden.
Daarnaast is het bijna standaard dat de klacht of vraag niet goed gelezen wordt. Ook dat men mijn niet telefonisch heeft kunnen bereiken wordtg standaard gemeld.
En nee ik geef mijn nummer niet als ik wil bellen met de consumentenbond dan doe ik dat wel.
Internet betekend in mijn optiek vooral tekst afhandeling

Betere klachtenafhandeling, geef aub het voorbeeld als consumentenbond.

Consumentenbond
    Geachte heer Vink,

Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas.nl

Wat ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw e-mails door de Consumentenbond.

Wij hebben de laatste periode te maken gehad met onverwachte drukte, waardoor wij e-mails helaas niet binnen de door ons gestelde termijn konden beantwoorden. Ik wil u hier onze welgemeende excuses voor aanbieden!

U mag van de Consumentenbond zeker verwachten dat u een tijdige en correcte reactie ontvangt op uw e-mail en/of klacht.

Ik neem uw klacht erg serieus en uiteraard zullen wij er alles aan doen om binnen de door ons gestelde termijn op u e-mail te reageren.

Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u een fijne dag!

Sabine
    klachtencoördinator
    B. Vink

Ik ben teleur gesteld in uw antwoord.
    Het is tot nu toe nog niet een keer gelukt bij de consumentenbond om een email van mij binnen de gestelde tijd te beantwoorden
    Haal die melding binnen 4 dagen maar weg

Consumentenbond
    Geachte heer Vink,

Dat is jammer om te horen. Zoals ik u heb aangegeven zullen wij er alles aan doen om binnen vier werkdagen te reageren op e-mails.

Ik vind het echt vervelend dat u nog nooit een reactie van ons heeft ontvangen binnen de gestelde termijn van vier werkdagen. Ik bied u hier onze oprechte excuses voor aan!

Mocht u direct antwoord willen hebben dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen via telefoonnummer 070-4454545. U kunt uiteraard ook een verzoek indienen om door ons teruggebeld te worden op een voor u geschikt moment en tijdstip.

Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u alvast een heel fijn weekend!

Sabine
    klachtencoördinator
    B. Vink

Ik hoop dat jullie woord houden.
    Als consumentenbond over andere bedrijven klaagt of rangorde lijstjes opstelt over reaktie snelheid en dergelijke dan moet in mijn optiek de consumentenbond zelf zorgen het beter te doen dan de beoordeelde bedrijven.
    Ze zouden het beste/braafste kindje van de klas moeten zijn