Klacht Consumentenbond: Slechte service bij schade aan artikel bij levering

Klachtnummer
# 410198
Gebruiker
J. de Jongh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schade aan artikel

De oplossing

Na veel mails over de afwikkeling van de schade aan onze gekochte trimtafel voor de hond wordt er door witjes verzendhuis niets anders gedaan dan melden dat de we de tafel retour mogen sturen. De tafel is echter al geruime tijd door ons in gebruik en we hebben geen doos waar deze tafel in past. De tafel koste 189 euro en ik vind dat ik op z'n minst recht heb op 25 euro korting op een tafel die beschadigd is.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Uw klacht is terecht gekomen bij de Consumentenbond. Gezien wij geen trimtafels verkopen vermoed ik dat wij niet de persoon zijn waar deze klacht voor is bedoeld.

    Graag vernemen wij bij wie deze klacht thuishoort zodat wij kunnen zorgen dat deze bij de juiste persoon terecht komt.

    met vriendelijke groet,
    Mark

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen