Opgelost door Consumentenbond: slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362790
Gebruiker
S. Geerlings
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waar blijft het door mij bestelde boek. Bi u besteld per tel. 17/4, jl.
Als uw administratie klopt, dan kun u het zeker vinden.

De oplossing

Alsnog het gevraagde opsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Geerlings,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact bevestig ik hierbij dat u het boek Windows 10 EHBO binnen 4 werkdagen alsnog kunt verwachten. Als blijk van waardering voor uw trouwe steun aan onze vereniging krijgt u de gewenste publicatie van ons cadeau. Alvast veel leesplezier gewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Consumentenbond


    Karan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. Geerlings
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na mijn klacht, dat het bestelde boek niet is aangekomen, ben ik op 29 april keurig gebeld door één van uw medewerkers, met het excuus, dat er in de administratie iets is misgegaan. De afspraak is nu, dat het bestelde boek, binnen vier dagen, kosteloos wordt gestuurd. Dit is, na mijn 30 jarig lidmaatschap een service van de bovenste plank. Bren Geerlings, Deventer. Bijzonder tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen