Opgelost door Consumentenbond: Storende aanlegegenheid

hansklop

Bestelling plaatsen aan de hand van informatie van en bij de Consumentenbond. Maar het product wordt niet gevonden.
Vandaag is de laatste mogelijkheid voor bestellen..

Het gaat om het boek van Voeding en je gezondheid wil ik gaarne ontvangen.

Consumentenbond
    Geachte heer Klop,

Hartelijk bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Nadat ik u eerder niet telefonisch heb kunnen bereiken, kreeg u mij toevallig aan de lijn toen u ons netjes terugbelde. Naar mijn mening hebben wij gister een prettig gesprek gevoerd.

Wat mij bijgebleven is, is uw goede aard en de drang om te helpen. Maar voor deze casus is belangrijk dat ik benoem dat wij een aantal afspraken hebben gemaakt:
    1. Ik stuur u een exemplaar van het boek Voeding en je gezondheid toe. U laat het weten indien u deze dinsdag a.s. niet heeft ontvangen.
    2. Ik stuur u mijn e-mailadres in een privébericht toe, zodat u ons stukken ter informatie toe kunt sturen. Deze informatie stuur ik vervolgens ter kennisneming door naar onze onderzoekers.
    3. Indien u in het vervolg wederom tegen problemen aanloopt op de website, kan u telefonisch contact met ons zoeken voor snelle respons en directe hulp.
    4. Ik ga mij meer verdiepen in de besproken materie!

Ik vertrouw erop u hierbij volledig te hebben geïnformeerd. U bent uiteraard vrij om contact met ons op te nemen indien u nog vragen heeft. Dat kan via de beoordelingsmodule, per e-mail of telefonisch.

Cai
    klachtencoördinator

hansklop
Een genereus aanbod, geaccepteerd, en toezegging gedaan contact te onderhouden.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?