Klacht Consumentenbond: stroom via consumentenbond

Johan van vliet

een heer stelde zich voor als medewerker van de consumentenbond. hij vertelde dat er de afgelopen tijd veel klachten waren binnen gekomen uit onze wijk omdat er veel leveranciers van stroom aan de deur waren geweest hij mocht namens consumtenbond excuus aanbieden ... en tevens kon hij een pracht aanbod doen voor goedkope stroom!!!! klopt dit wel??

antwoord of jullie van de consumentenbond deze acties doen??? dacht dat de organisatie neutraal was... het was in Bodegraven op 25 januari

Consumentenbond
    Geachte heer, mevrouw Van Vliet,

Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas.nl.

Wij krijgen de afgelopen dagen berichten binnen dat er namens de Consumentenbond mensen aan uw deur staan of opbellen met het verzoek om over te stappen naar een andere energieleverancier.

Graag wil ik u laten weten dat de Consumentenbond nooit op deze manier werft en wij weten dus niet met wie u dan in zee gaat.

Ik wil u hartelijk danken voor uw melding.

Mocht u nog de naam weten van de partij die zich bij u heeft voorgedaan als de Consumentenbond en de leverancier die aanbevolen werd dan horen wij dit heel graag van u.

Ik zal deze informatie dan direct doorsturen naar de juiste afdeling intern zodat zij de benodigde acties kunnen ondernemen.

Excuses voor het ongemak!

Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u alvast een heel fijn weekend!

Sabine
    klachtencoördinator

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?