Opgelost door Consumentenbond: suggestie: de minigids gewoon digitaal kunnen bestellen

# 19999
w Brandt

Geen klacht maar klantvriendelijke suggestie: laat de/een minigids gewoon door de klant bestellen via het aanvinken van JA op een voorstel van jullie

Consumentenbond
    Hartelijk dank voor uw suggestie. Wij stellen het zeer op prijs dat u ons hiervan op de hoogte stelt. In uw bericht geeft u aan dat wij het mogelijk moeten maken om de minigidsen digitaal te bestellen. Graag geef ik u hier onze reactie.De acties met de minigidsen zijn gericht op ledenwerving. De Consumentenbond is een ledenvereniging en wordt gefinancierd uit de ledencontributie. Het is dus van groot belang om de ledenstand op peil te houden zodat wij ons werk op het gebied van onderzoek, testen en maatschappelijke belangenbehartiging kunnen blijven doen.De Consumentenbond gebruikt de Minigidsen om in persoonlijk contact te komen met zowel leden als niet-leden. In een telefoongesprek kunnen we de bellers ook meteen meer vertellen over het werk dat wij doen. Hiermee hopen wij dat mensen ons daarin willen ondersteunen door lid te worden. Mensen die al lid zijn, wijzen wij op de voordelen van een aanvullend abonnement op één van de andere gidsen van de Consumentenbond. Verder krijgen wij met deze telefoontjes ook een goed beeld van wat er leeft bij consumenten en of bellers nog met bepaalde kwesties zitten, waar wij bij kunnen helpen. Met bestellingen via internet zouden wij deze mogelijkheden allemaal missen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Mireille Chotkan
    Consumentenbond
    w Brandt
    snelle reactie. de verklaring is logisch : meer klanten kunnen werven en meer omzet genereren. Als lid kan ik mij daar wel in vinden: hoe meer leden hoe meer....

w Brandt

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?