Klacht Consumentenbond: Uitschrijving

aapjes

Geachte mevrouw / mijnheer,
Ik ben een korte tijd lid geweest van de consumentenbond geweest. Daarna heb ik verschillende pogingen gedaan om te worden uitgeschreven. Daar is nooit enig gevolg aan gegeven. Vorig jaar is het mij gelukt een dame aan de telefoon te krijgen. Die heeft in mijn bijzijn mijn adres uit jullie systeem verwijderd.
Wij schetst mijn verbazing dat ik vandaag weer een mail van de Consumentenbond aantref in mijn mailbox.
Ik ben hevig verbaasd dat een organisatie als de Consumentenbond niet in staat is om gevolg te geven aan de wens van een consument om definitief te worden uitgeschreven uit de administratie van de Consumentenbond.
Hoogachtend,
Joop Bots
[tel nr verwijderd]

DEFINITIEF UIT SCHRIJVEN

Consumentenbond
    Geachte heer Bots,Dank voor uw bericht. U geeft aan dat u zich heeft laten uitschrijven en verwijderen uit de administratie, maar dat u nog steeds een e-mail ontvangt. Graag geef ik u een reactie.Het opzeggen van uw lidmaatschap en het stopzetten van de toezending van promoties per post is goed doorgekomen. Echter is de aanmelding voor de nieuwsbrief nog blijven staan.Onze excuses voor het ontstane ongemak. Ik heb u bij deze alsnog afgemeld voor de nieuwsbrief. Het kan zijn dat u nog 1 of 2 nieuwsbrieven ontvangt, maar daarbij zal het blijven en dient u niets meer van de Consumentenbond te ontvangen.Ik vertrouw erop dat uw klachtmelding hiermee naar wens is verwerkt.Met vriendelijke groet,Prashant
    Consumentenbond Klantenservice

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?