Klacht Consumentenbond: Uw medewerker heeft mij onvriendelijk, niet tactvol , zonder inlevingsvermogen, eenzijdig behandeld

Klachtnummer
# 533569
Gebruiker
michel w.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na circa 10 minuten wachten kreeg ik op 16-04-2021 rond 10.25u een mevrouw aan de lijn die zeer klantonvriendelijk mij te woord stond. De irritaties liepen zo op dat mevr. eenzijdig zonder wederzijds overleg het gesprek beeindigde. Ik ben hier zo boos over dat ik mijn lidmaatschap bij uw organisatie per direct wil opzeggen.

De oplossing

graag helpen om mijn abbonnement op te zeggen n.a.v. het contact met uw medewerker

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste Michel,

    Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat u een onprettig gesprek hebt gehad met één van onze medewerkers. Een en ander was voor u een aanleiding om uw lidmaatschap bij de Consumentenbond op te willen zeggen. Graag geven wij u een reactie.

    In de eerste plaats betreuren wij het ten zeerste dat het gesprek zo is verlopen; wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Eerder vandaag hebben wij ook telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken en langs die weg tevens onze excuses aan te bieden. Het was fijn dat een en ander via een goed gesprek kon worden uitgesproken. Aangezien u tijdens het telefoongesprek - van vandaag - aangaf dat u uw verzoek tot opzegging van uw lidmaatschap, in wil trekken (u gaf aan er eerst verder nog over te willen nadenken), houden wij uw lidmaatschap bij ons desgewenst in stand.

    Nogmaals ons welgemeende excuses!

    Met vriendelijke groet,

    De Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen