Klacht Consumentenbond: Verdwenen klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109881
Gebruiker
H. Bartelds
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik drie klachten heb ingediend en dat er maar twee zichtbaar zijn. Doet de Consumentenbond aan censuur bij onwelgevallige klachten? Ik ben zeer ontevreden over de klachtenbehandeling door de Consumentenbond. De klachtenbehandeling steekt ongunstig af bij de klachtenbehandeling door andere bedrijven. Bij de klachtenbehandeling wordt ik als lid en als consument volstrekt niet serieus genomen. De positieve reclame van de Consumentenbond over zijn activiteiten ter zake moet met een reuzegrote korrel zout worden genomen. Op geen van mijn klachten heb ik een inhoudelijke reactie gekregen. Ik ben er niets mee opgeschoten. Elke vorm van duidelijkheid is door de Consumentenbond vermeden. De meest eenvoudige vragen zijn niet beantwoord.

De oplossing

Een zorgvuldioge behandeling van al mijn klachten

3 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Bartelds,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch met elkaar gesproken.
    Ik begrijp uit ons telefoongesprek dat u graag uw klacht over de Nederlandse Spoorwegen alsnog onder onze aandacht wil brengen. Tijdens het telefoongesprek gaf u aan dat u deze brief per reguliere post naar ons zal toesturen.Wij wachten uw brief met belangstelling af.Met vriendelijke groet,Martijn de Groot
    Klachtenkompas
  2. Auteur
    H. Bartelds
    Datum
    Geachte heer de Groot,

    Mijn brief heeft u inmiddels ontvangen. Uit de recente ontwikkelingen bij de Spoorwegen begrijp ik dat soortgelijke ervaringen op hoog niveau worden geconstateerd. 'De cultuur binnen de Nederlandse Spoorwegen is ernstig verziekt, De misstanden en het verkeerd gedrag zijn breed door de organisatie verspreid,' stelt minister Dijsselbloem in zijn brief aan de Tweede Kamer.' Weet u inmiddels waar mijn eerdere klacht op Klachtenkompas is gebleven?

    Groet,

    Henk B.
  3. Auteur
    H. Bartelds
    Datum
    Ik heb niet gemerkt dat er iets met mijn klacht is gedaan. Ik acht dat onacceptabel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Bartelds
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen