Klacht Consumentenbond: verregaande traag'heid en discommunicatie met "ikbenfritz"

Klachtnummer
# 445575
Gebruiker
P. Roos
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De hypotheekadviseurs werken totaal niet tot tevredenheid bij mij. Ik ga hier de lijst van mistakes niet vermelden. Ik wil dat desgewenst wel doen. Maar wat ik tot nu toe heb meegemaakt, noodzaakt mij te bedanken voor uw organisatie.

Gewenste oplossing

Orde op zaken stellen.

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Uw bericht is mij niet helemaal duidelijk. Gaat dit om een hypotheekadvies die u bij de Consumentenbond heeft gekregen of van een andere organisatie? Graag ontvangen wij iets meer informatie zodat wij u goed kunnen helpen.

    Vriendelijke bedankt alvast,
  2. Auteur
    P. Roos
    Datum
    Het gaat om jullie organisatie: ikbenfritz. Men werkt daar uiterst wanordelijk. Tenslotte heeft men de zaken op het laatste nippertje nog goed gekregen, zo hoop ik. Maar Niel heeft later erg zijn best gedaan, zodat ik de klacht heb ingetrokken.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen