Klacht Consumentenbond: Wachttijd consumentenbond

Klachtnummer
# 632586
Gebruiker
P.J. Michilsen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben al zoveel jaar lid van de consumentenbond en nu wilde ik eens bellen. Na een half uur en 4,50 euro armer maar opgehangen. Dit had ik niet van jullie verwacht

P. Michilsen

Gewenste oplossing

Mij terug bellen

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Beste heer Michilsen,

    Dank voor uw bericht. Zojuist heb ik u geprobeerd twee keer telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt.

    Allereerst mijn excuses voor de lange wachttijden momenteel aan de telefoon. Er is een extreme drukte ontstaan door de combinatie van factoren die momenteel actueel zijn (prijsverhoging, onzekere energiemarkt, zorgverzekeringen en vele klachten omtrent bedrijven). Tijdens het wachten kunt u kiezen voor de optie om teruggebeld te worden. Wij bellen u dan nog op dezelfde dag terug.

    Met vriendelijke groet,

    Muhlise

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen