Klacht Consumentenbond: wachttijd telefoon

Klachtnummer
# 33318
Gebruiker
kvanschothorst
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik werd gebeld door de consumentenbond en moest terugbellen;
wachttijd werd langer dan 8 minuten en het enige dat ik in die minuten te horen kreeg was muziek en een meneer en mevrouw die elkaar afwisselden met de tekst: "bedankt voor uw geduld" "heeft u nog even geduld?" Nou, na 8 minuten heb ik opgehangen, omdat ik niet wist hoelang ik nog wachten moest....

De oplossing

dat er een bandje mij op de hoogte brengt hoelang de wachttijd ongeveer nog bedraagt, zodat ik zelf kan bepalen of ik nog 'zoveel wachtenden voor me' zou willen wachten of liever een ander moment terugbel... (zoals ze bijvoorbeeld bij de telefoon maatschappijen dat gebeurd).

3 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte mevrouw Schoonenberg,Vervelend om te horen dat u lang moest wachten aan de telefoon, onze excuses hiervoor.
    Het is mij alleen niet duidelijk welk nummer u heeft gebeld van de Consumentenbond.
    Kunt u dit doorgeven? En ook waarvoor u belde (minigids, factuur, bestelling etc.).Met vriendelijke groet,M.Chotkan
    Consumentenbond
  2. Auteur
    kvanschothorst
    Datum
    Dank voor uw snelle reactie op mijn klacht.
    Ik heb het 070 nummer gebeld waarmee ik ook net daarvoor gebeld was. Dat is ook het 070 nummer dat bij jullie contact gegevens staan op de site.
    Ik werd gebeld omdat ik een sms had gestuurd naar aanleiding van de minigids actie. En omdat ik dat telefoontje gemist had, belde ik het gemiste nummer terug om te zien wie mij gebeld had.
    Vandaag ben ik alweer terug gebeld door uw collega's van de consumentenbond en is de minigids besteld en onderweg. Dank
  3. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte mevrouw Schoonenberg,Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben uw opmerking doorgegeven aan de betreffende afdeling. Hier wordt nader aandacht aan besteed. Nogmaals excuses voor het ongemak.Fijn om te horen dat u de minigids inmiddels heeft besteld. Wij wensen u veel leesplezier.Met vriendelijke groet,M.Chotkan
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen