Klacht Consumentenbond: wat doet klachten kompas nou eigenlijk

petra2017

ik plaats een klacht over firma de zwaan in zwanen burg, achteraf blijkt dat deze oplichters al 6 jaren hiermee aan de gang gaan, ik vraag mij af waarom er niets gebeurd ook niet na een klacht op klachten kompas dus, wat heeft het dan voor nut

ik heb nog steeds mijn geld niet terug, en met mij vele vele anderen, waarom doet klachten kompas niet waar het voor staat?

Consumentenbond
    Geachte mevrouw Mol,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u tegen een probleem aan loopt met firma De Zwaan in Zwanenburg. Helaas hebben zij geen actieve deelname aan het klachtenkompas.

Op ons online klachtenplatform kunt u een klacht indienen voor ieder bedrijf of instantie. Het doel is dat u er alsnog samen met het betreffende bedrijf uitkomt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend, wij kunnen de bedrijven niet dwingen om zich aan te sluiten bij ons Klachtenkompas en tot een oplossing te komen. Alle klachten worden openbaar gemaakt, veel bedrijven komen hierdoor alsnog tot een passende oplossing.

Wij zien het liefst dat alle bedrijven deelnemen aan het Klachtenkompas. De bedrijven worden hier ook over benadert. Helaas is Witgoedhandel De Zwaan niet actief. Hoe meer klachten er binnen komen hoe meer druk voor het bedrijf om hier wellicht verandering in te brengen.

We zouden graag zien dat uw klacht netjes wordt opgelost. Maar daarvoor zijn we afhankelijk het bedrijf in kwestie. Ik vind het uiteraard vervelend voor u dat het in uw geval niet het geval is. Wellicht is het een optie voor u om van uw probleem melding te maken bij de toezichthouder dit kan via het voorportaal Consuwijzer (www.consuwijzer.nl).

Ik hoop u met bovenstaande voldoende te hebben geïnformeerd.

Consumentenbond

Priscilla
    Klachtencoördinator
    petra2017
    hier ben ik dus totaal niet mee geholpen, wat een aanfluiting,, belachelijk

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?