Opgelost door Consumentenbond: Wees beleefd en geef fatsoenlijk antwoord

sad Opgelost
D. Jongerden

De nieuwsbrief van de Consumentenbond is grotendeels slecht of niet leesbaar in de donkere modus op mijn smartphone. Dat heb ik ze op 22 maart j.l. al gemeld via het contactformulier op de website. Via 3 e-mails daaropvolgend en een papieren brief heb ik gepoogd ze hieraan te herinneren, maar helaas zonder resultaat: een reactie heb ik nooit ontvangen. Daarom probeer ik tenslotte dit kanaal om alsnog een teken van leven te krijgen. Naar de oorzaak van dit lange stilzwijgen kan ik alleen maar raden, maar erg fatsoenlijk is het niet. Met een mogelijk flauw excuus dat het ‘erg druk is’ of een 'technische fout' hoeft men na ruim twee maanden ook niet meer bij mij aan te komen. Niets zo ergerlijk als volledig genegeerd te worden...

De Consumentenbond hoeft eigenlijk helemaal niets meer te doen, het is mij volkomen duidelijk dat men geen zin heeft in deze futiliteit.

Consumentenbond
    Geachte,

Dank voor uw bericht. Bij het nakijken van het genoemde contactnummer zie ik helaas dat er geen reactie is verstuurd op uw eerdere berichten. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Ik zie dat uw eerste bericht aan een collega is toegewezen, maar dit helaas niet correct is opgepakt. Hierdoor zijn uw reacties met daarin hetzelfde onderwerp/ contactnummer ook niet beantwoord. Ik begrijp dat dit heel vervelend moet zijn geweest. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest geen reactie te geven op de verstuurde berichten. Nogmaals onze excuses. Dit zal ook met de betreffende collega worden besproken tijdens training en coaching gesprekken.

Graag ga ik hieronder alsnog in op uw eerdere bericht. Ik begrijp dat door instellingen van de dark modus op uw smartphone de nieuwsbrief niet goed zichtbaar is. Telefoons en andere devices hebben heel veel verschillende instellingen. Helaas kunnen wij geen rekening houden met alle instellingen van verschillende smartphones, tablets, laptops enzovoorts waardoor wij op dit moment geen oplossing hebben voor het probleem van het bekijken van een nieuwsbrief in een darkmodus. Uiteraard zal ik uw bericht wel doorgeven en onder de aandacht brengen bij de verantwoordelijke afdeling, zodat men weet dat hier vraag naar is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik wens u verder een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond
    D. Jongerden
    Dat mijn digitale post, die kennelijk steeds in dezelfde route is vastgelopen, onopgemerkt bleef is nog tot daar aan toe, maar dat ook/zelfs papieren post niet mag rekenen op normale behandeling blijft uiterst vreemd, zeker van een organisatie die verondersteld klantgericht is. En terwijl men wel degelijk mijn voor- en achternaam naam weet (ik ben lid), krijg ik een bloedeloze 'Geachte,' als aanhef... Het antwoord kost al zoveel moeite, hè?

D. Jongerden
Excuses voor de gang van zaken.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?