Klacht Consumentenbond: Wordt gek gebeld

Klachtnummer
# 455859
Gebruiker
Energieklacht
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wordt dood gegooid met telefoontjes van energie contact die mij elke dag minimaal twee keer per dag bellen om over te stappen en ik word hier laries van

De oplossing

Er mee stoppen

3 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Wat vervelend dat u ongevraagd wordt gebeld door instanties die een Energie aanbod doen. Ik kan u verzekeren dat namens de Consumentenbond niet actief wordt gebeld met een Energie aanbod.

    Mocht het zo zijn dat u bent benaderd door een partij die zich voor heeft gedaan als iemand van de Consumentenbond vernemen wij dit graag, zodat wij hierop actie kunnen ondernemen.

    Wanneer u ongewenst wordt lastig gevallen met dit soort telefoontjes kunt u, uzelf aanmelden voor het Bel me niet register. Indien u zichzelf hiervoor heeft aangemeld, maar dit niet wordt gerespecteerd en u alsnog wordt gebeld, kunt u hiervan een melding maken bij de Autoriteit Consument en Markt.


    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder een fijne dag en een prettig weekend.

    Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond
  2. Auteur
    Energieklacht
    Datum
    het bel me niet register heeft ook geen nut ze zeggen gewoon U bent hier klant geweest dus we mogen U bellen.
  3. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Goedendag,

    Dank voor uw reactie. Heel vervelend dat alsnog wordt gebeld.
    Helaas kan de Consumentenbond hier niet verder bij helpen. Zoals eerder aangegeven kunt u contact opnemen met de Autoriteit Consument en Markt op het moment dat een bedrijf toch ongewenst blijft bellen, ondanks dat u staat geregistreerd in het bel me niet register. U kunt hen benaderen via www.consuwijzer.nl.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.

    Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond.

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen