Klacht Consumentenbond: xx

L. Ganzenvles

Als lid probeer ik simpel de t
laatste test van airfryers op te zoeken. Wat een ramp op jullie site!!!

xx

Consumentenbond
    Geachte,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat het niet is gelukt de airfryer test te bekijken! De airfyer test is te vinden via de volgende link: https://www.consumentenbond.nl/friteuse/vergelijker.
    U kunt hier de vergelijker raadplegen. Het is wel van belang om eerst in te loggen met uw gegevens. Rechtsboven vindt u hier een inlogbutton voor.
    U kunt ook via het kopje tests en vervolgens het onderwerp woning en huishouden de airfryer test bekijken.
    Mocht het niet lukken om met deze links of via deze wegen de test te bekijken, zou u kunnen aangeven wat er precies niet goed gaat? Kunt u wellicht beschrijven wat u ziet/ niet ziet? Of via een privé bericht een screenshot meesturen? Wij zullen dan op verder onderzoek uitgaan.

Mocht u het prefereren om telefonisch contact te hebben is dit uiteraard ook mogelijk. Wij horen dit graag en zullen u vervolgens contacten.

Ik hoop dat u aan de hand van deze informatie verder te hebben geholpen. Mochten er onduidelijkheden zijn, vernemen wij dit graag.

Ik wens u verder een hele fijne jaarwisseling!

Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?