Klacht Consumentenbond: Ze hebben een waardeloos produkt geleverd

Derdesprong+zeearend

Ik ben niet tevreden over de haarclips.
Veel kleiner dan op de foto website.
Knopje ontbreekt om elastiek om te doen.
Ik moet het zelf terug naar China sturen kosten 11 euro en de haarclips waren 17.50.

Mijn geld teruggeven en dat ik het produkt in Nederland kan terug sturen naar de webwinkel.

Geachte heer/mevrouw Derdesprong+zeearend,

Hartelijk bedankt voor uw bericht over de geleverde haarclips. Allereerst mijn excuses voor onze late reactie.

Zojuist heb ik u gebeld om de kwestie te bespreken, maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. De klacht die u op klachtenkompas heeft geplaatst gaat niet over de Consumentenbond, maar over een ander bedrijf. Als u ons zou willen laten weten om welk bedrijf het gaat dan kunnen wij de klacht aan deze richten.

Ook kunnen we u - indien u lid bent van de Consumentenbond - over deze kwestie adviseren. Op basis van de door u doorgegeven persoonsgegevens heb ik geen lidmaatschapsgegevens kunnen achterhalen. Zou u indien u lid bent ons uw lidmaatschapsnummer willen doorgeven? Nog geen lid? U kan lid worden via onderstaande website. Kies dan voor het abonnement Geld & Recht of Volledig & Vertrouwd.

Link: https://www.consumentenbond.nl/service/abonnement/kennismaken-met-de-consumentenbond

Om u alvast op weg te helpen, stuur ik u bij deze een link naar onze website met informatie over uw rechten in soortgelijke situaties:

Link: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/dropshipping

Derdesprong+zeearend
    Hebben jullie inmiddels meer klachten ontvangen van Clipsie het moet toch wel op de een of andere manier lukken om er achter te komen waar deze webshop zich bevind?
    Geachte heer/ mevrouw,

Dank voor uw reactie en uw melding.

Fijn dat u de moeite wilde nemen om ons hierop te attenderen.
    Op dit moment zijn er geen andere berichten over Clipsie bij ons bekend. Uiteraard heb ik uw bericht intern doorgestuurd naar de betreffende afdeling, met het verzoek om hier met aandacht naar te kijken. Aangezien wij dagelijks vele meldingen over uiteenlopende onderwerpen ontvangen, kunnen we helaas niet garanderen dat uw melding direct tot een actie of publicatie zal leiden. Uw bericht biedt echter zonder meer een waardevolle bijdrage aan onze documentatie.

U kunt de klacht opnieuw indienen en deze richten aan Clipsie in plaats van de Consumentenbond, zodat Clipsie de klacht ontvangt en u van een reactie kan voorzien. Wij kunnen bedrijven echter niet verplichten tot het geven van een reactie. Het kan dus voorkomen dat niet wordt gereageerd. U kunt over dit bedrijf ook een melding over maken bij de toezichthouder Autoriteit Consument & Markt. U kunt dit doen via www.consuwijzer.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.

Consumentenbond

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?