Klacht Consumentenbond: zie boven

Klachtnummer
# 342235
Gebruiker
E.A.L. Venema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik dien een klacht in over het krijgen van een factuur voor een e-book geschenk van de consumentenbond. Het zou een geschenk zijn......

De oplossing

factuur schriftelijk intrekken.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte heer Venema,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken naar aanleiding van de onterechte factuur. Graag bevestig ik u nogmaals hetgeen wij besproken hebben.

    U heeft onlangs gereageerd op de felicitatiemail en uw keuze voor een gratis E-book aan ons doorgegeven. Helaas heeft u door een vergissing van ons een factuur ontvangen. Nogmaals bied ik u mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Uiteraard kunt u de factuur als niet verzonden beschouwen.

    Ik vertrouw erop dat ik uw vraag goed heb beantwoord en wens u een prettige dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Consumentenbond


    Muhlise Yetim

Ook een klacht indienen over Consumentenbond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen