Klacht Consumentenclaim: aan het lijntje gehouden

Klachtnummer
# 547675
Gebruiker
Anke12
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik ben 2 jaar geleden begonnen met de telefoonclaim mooie beloften allemaal nu krijg ik eindelijk contact worden mijn abonnementen van KPN geweigerd waarom al sla je me dood. Nu weer een mail gehad van mijn vodafone abonnementen of ik documenten wil sturen. Heb twee jaar geleden mijn contract bij vodafone opgevraagd en die gaven aan die niet meer te hebben en hebben mij een ander document gestuurd dit was volgens consumentenclaim voldoende. Nu dus niet meer en verzoeken ze me om bankafschriften van 2012 op te sturen!!!! Ik kan alleen maar bankafschriften opvragen tot 7 jaar geleden. En nu zit ik aan consumentenclaim vast omdat ik een contract heb getekend. Met de gedachte dat ze de claim voor mij zouden afhandelen. Ik heb het idee dat er onder 1 hoedje wordt gespeeld met de providers. Voor consumentenclaim hebben de providers al uitbetalingen gedaan aan de klanten. En nu via consumentenclaim krijg ik helemaal niks.

Gewenste oplossing

Oplossing vinden dat ik wel gewoon mijn claims krijg uitbetaald.

4 reacties

  1. Auteur
    Anke12
    Datum
    Er wordt niet gereageerd vind het echt een heel slecht bedrijf heeft er nog iemand meer slechte ervaring met consumentenclaim?
  2. Auteur
    Consumentenclaim
    Datum
    Beste mevrouw De Bijl,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen naar aanleiding van bovenstaand bericht. Helaas nam u niet op. Wij hebben uw voicemail ingesproken en ook een e-mail gestuurd waarin we u uitleggen wat de laatste stappen zijn om uw Vodafone claim af te kunnen handelen. Voor vragen kunt u reageren op de e-mail of ons bellen op het in de e-mail vermelde telefoonnummer.

    Met vriendelijke groet, ConsumentenClaim

  3. Auteur
    Consumentenclaim
    Datum
    Beste mevrouw De Bijl,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen naar aanleiding van bovenstaand bericht. Helaas nam u niet op. Wij hebben uw voicemail ingesproken en ook een e-mail gestuurd waarin we u uitleggen wat de laatste stappen zijn om uw Vodafone claim af te kunnen handelen. Voor vragen kunt u reageren op de e-mail of ons bellen op het in de e-mail vermelde telefoonnummer.

    Met vriendelijke groet, ConsumentenClaim

  4. Auteur
    Consumentenclaim
    Datum
    Beste mevrouw De Bijl,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen naar aanleiding van bovenstaand bericht. Helaas nam u niet op. Wij hebben uw voicemail ingesproken en ook een e-mail gestuurd waarin we u uitleggen wat de laatste stappen zijn om uw Vodafone claim af te kunnen handelen. Voor vragen kunt u reageren op de e-mail of ons bellen op het in de e-mail vermelde telefoonnummer.

    Met vriendelijke groet, ConsumentenClaim

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen