Klacht Consumentenclaim: Geen compensatie en zeer slechte communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 562995
Gebruiker
Koppen84
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 23 september 2 telefoonclaims ingediend. Schijnbaar was dit buiten de termijn maar aanmelden kon nog wel en werd mijn claim in behandeling genomen.
Hierna heb ik in februari een mail ontvangen dat ze met mijn claim aan de slag gingen en moest mijn contracten nogmaals toesturen. Hierna niks meer gehoord. In de afgelopen 8 maanden 3 keer status gevraagd en pas vandaag na afgelopen weken 3 keer een mail te hebben gestuurd naar de status antwoord gehad dat T-mobile niks gaat betekenen en net telefonisch gehoord dat Vodafone dat wel doet.
Ik voel me een beetje in de steek gelaten. En hoop dat CONSUMENTENclaim nogmaals zijn best gaat doen om ook mijn compensatie te regelen waar ik recht op heb.

Gewenste oplossing

Dat consumentenclaim hun best voor me gaan doen om de compensatie te regelen waar ik recht op heb.
Geboden oplossing
Ik heb helemaal niks gehoord over een oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Consumentenclaim is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen