Klacht Consumentenclaim: Geen compensatie en zeer slechte communicatie

Koppen84

Ik heb op 23 september 2 telefoonclaims ingediend. Schijnbaar was dit buiten de termijn maar aanmelden kon nog wel en werd mijn claim in behandeling genomen.
Hierna heb ik in februari een mail ontvangen dat ze met mijn claim aan de slag gingen en moest mijn contracten nogmaals toesturen. Hierna niks meer gehoord. In de afgelopen 8 maanden 3 keer status gevraagd en pas vandaag na afgelopen weken 3 keer een mail te hebben gestuurd naar de status antwoord gehad dat T-mobile niks gaat betekenen en net telefonisch gehoord dat Vodafone dat wel doet.
Ik voel me een beetje in de steek gelaten. En hoop dat CONSUMENTENclaim nogmaals zijn best gaat doen om ook mijn compensatie te regelen waar ik recht op heb.

Dat consumentenclaim hun best voor me gaan doen om de compensatie te regelen waar ik recht op heb.
Ik heb helemaal niks gehoord over een oplossing.

Consumentenclaim is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?