Klacht Consumentenclaim: Geen correcte afhandeling telefoonclaim

Koppen84

Ik heb op 23 september 2 telefoonclaims ingediend. Schijnbaar was dit buiten de termijn maar aanmelden kon nog wel en werd mijn claim in behandeling genomen.
Hierna heb ik in februari een mail ontvangen dat ze met mijn claim aan de slag gingen en moest mijn contracten nogmaals toesturen. Hierna niks meer gehoord. In de afgelopen 8 maanden 3 keer status gevraagd en pas vandaag na afgelopen weken 3 keer een mail te hebben gestuurd naar de status antwoord gehad dat T-mobile niks gaat betekenen en net telefonisch gehoord dat Vodafone dat wel doet.
Ik voel me een beetje in de steek gelaten. En hoop dat CONSUMENTENclaim nogmaals zijn best gaat doen om ook mijn compensatie te regelen waar ik recht op heb.

Dat de ingediende telefoonclaim word afgehandeld
Consumentenclaim zou zogezegd consumenten moeten bijstaan… Wel laten aanmelden en 2 jaar in de waan laten je te helpen. Maar uiteindelijk helpen ze je helemaal niet. En nu zijn de contracten verjaard en kun je dus niks meer.

Koppen84
    Nog steeds geen antwoord gehad
    Consumentenclaim
    Beste @Koppen84,

Vervelend om te horen van uw klacht. Wij hebben met de providers op 1 september 2019 een akkoord bereikt over de Tegemoetkomingsregeling van de Telefoonclaim. Vanaf dat moment konden nieuwe klanten niet meer deelnemen aan de claim. Helaas heeft u zich net te laat aangemeld voor de Telefoonclaim. Dit maakt dat wij u niet konden meenemen in de verdere afhandeling van de claim.

Wij hebben begin dit jaar nog wel geprobeerd bij de providers een mogelijkheid te zoeken om te laat aangemelde cliënten toch nog mee te nemen in de claim. Helaas wilde uw provider daar niet aan meewerken, ook niet na aandringen van Consumentenclaim. Tijdens deze pogingen om voor deze cliënten iets te kunnen betekenen konden we u uiteraard nog geen uitsluitsel geven over het resultaat daarvan.

Het spijt ons oprecht u geen beter bericht te kunnen melden. Wij hopen u bij een volgende claim beter van dienst te kunnen zijn. Voor de Telefoonclaim gaat dit helaas niet meer lukken.

Consumentenclaim

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?