Klacht Consumentenclaim: Niet nagekomen beloftes

EW1966

Afhandeling telefoonclaim.Ik heb contact gezocht met consumentenclaim over mijn telefoonclaim bij Vodafone.Na dagenlang”het is nu erg druk ,bel op een later tijdstip terug” krijg ik eindelijk een mevrouw aan de lijn,met de mededeling dat zij mij geen informatie kan geven omdat ze thuiswerkt ???Wel kan ze een terugbel indienen,nooit meer teruggebeld.Nou dan maar een e-mail.Hierop krijg ik een geautomatiseerd antwoord wat nergens op slaat.Ik moet de afstandsverklaring aanvinken,en bewijzen aanleveren.Dit is in juni al gedaan, en staat allemaal in mijn dossiers.In juni werd er gezegd dat er aan het eind van de zomer met de uitbetalingen zou worden begonnen,sindsdien niets meer gehoord,en is contact onmogelijk of slaat nergens op.Consumentenclaim beschikt over veel van mijn persoonlijke gegevens,en als ze niet van plan zijn deze claims op een fatsoenlijke manier af tehandelen wil ik het graag weten.Ik heb me voor deze claim al 4 jaar geleden aangemeld,alle gegevens aangeleverd,ik ben er een beetje klaar mee.

Ik wil weten, hoever het staat met de afhandeling van de claim.

Consumentenclaim
    Beste @EW1966,

Vervelend om te horen van uw klacht. Helaas is het door de verwerking van de vele telefoonclaims drukker dan normaal. Wij hebben uw dossier bekeken en de status van uw claim ziet er goed uit.
    U heeft voldoende bewijsstukken aangeleverd om uw claim te kunnen verwerken.
    Afgelopen 6 oktober heeft u een e-mail van ons ontvangen over de Verklaring van Afstand (VvA). Uit onze gegevens bleek dat u (in het begin van de claim) de VvA specifiek voor de provider Vodafone was vergeten te tekenen. In het systeem heb ik gezien dat u deze afgelopen 13 oktober wel heeft getekend. Hiermee heeft u alle stappen volbracht die wij nodig hebben om uw claim te kunnen afronden. Dus goed nieuws!
    Hoe gaat het nu verder? Doordat wij uw VvA voor Vodafone eerder niet hadden, konden wij u helaas niet meenemen in de eerste nakijk/uitbetalingsbatch. Uw stukken die nu compleet zijn zullen begin november met de volgende batch naar Vodafone worden gestuurd voor de laatste goedkeuring tot uitbetaling. Als dit goed verloopt zal naar verwachting de uitbetaling plaatsvinden in januari.

Wij hopen dat het voor u duidelijk is hoe uw Vodafone claim ervoor staat. Wilt u liever nog persoonlijk contact met ons hebben? Dan horen wij dat graag in reactie op dit bericht. Dan zorgen wij dat u wordt gebeld.

ConsumentenClaim.

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?