Klacht Consumentenclaim: Niet nagekomen beloftes
Details
Klacht
Afhandeling telefoonclaim.Ik heb contact gezocht met consumentenclaim over mijn telefoonclaim bij Vodafone.Na dagenlang”het is nu erg druk ,bel op een later tijdstip terug” krijg ik eindelijk een mevrouw aan de lijn,met de mededeling dat zij mij geen informatie kan geven omdat ze thuiswerkt ???Wel kan ze een terugbel indienen,nooit meer teruggebeld.Nou dan maar een e-mail.Hierop krijg ik een geautomatiseerd antwoord wat nergens op slaat.Ik moet de afstandsverklaring aanvinken,en bewijzen aanleveren.Dit is in juni al gedaan, en staat allemaal in mijn dossiers.In juni werd er gezegd dat er aan het eind van de zomer met de uitbetalingen zou worden begonnen,sindsdien niets meer gehoord,en is contact onmogelijk of slaat nergens op.Consumentenclaim beschikt over veel van mijn persoonlijke gegevens,en als ze niet van plan zijn deze claims op een fatsoenlijke manier af tehandelen wil ik het graag weten.Ik heb me voor deze claim al 4 jaar geleden aangemeld,alle gegevens aangeleverd,ik ben er een beetje klaar mee.Gewenste oplossing
Ik wil weten, hoever het staat met de afhandeling van de claim.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.