Wie kan er actie ondernemen tegen consumentenclaim. De afhandeling van de telefoonclaim is schandalig en neigt naar overeenkomst met providers om zo min mogelijk uit te betalen. Heb meerdere malen contact gehad en er werd uiteindelijk een coulanceregeling voorgesteld. Is niets van terecht gekomen. Er wordt steeds beloofd dat ze terug bellen maar doen dat dan niet. Ze hopen dat de klanten het opgeven. Schandalig gedrag van een organisatie die zich voor doet alsof ze er voor de consument zijn. Niet dus. Ik ga niet stoppen totdat dit is opgelost consumentenclaim!
Gewenste oplossing
Uitbetalen en gedrag verbeteren.
Geboden oplossing
Er is een coulanceregeling waar aangegeven is dat er een bedrag gestort wordt binnen 35 dagen. Nog een maand en dan eindelijk opgelost? Ik wacht weer af. (eerst zien dan geloven).
Status
opgelost
Beoordeling
8 reacties
Auteur
Consumentenclaim
Datum
Beste @Klazman wij vinden het vervelend om te horen van uw klacht. Graag komen wij met u in contact om uw specifieke claim te bespreken en deze toe te lichten. Wanneer u dit ook fijn vindt zouden wij graag telefonisch contact met u willen opnemen. Met vriendelijke groet, ConsumentenClaim
Auteur
klazman
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
klazman
Datum
Wel telefonisch contact gehad maar standaard antwoorden. Ze gaan weer contact opnemen met t-mobile zeggen ze maar dat is een standaard antwoord. ik ga niet opgeven. Er wordt gereageerd op een manier vergelijkbaar met alle organisaties die je niet serieus nemen. Als ik niet binnen een week een afdoende afhandeling heb ga ik contact zoeken met kranten en media.
Auteur
klazman
Datum
ik wacht geduldig maar niet lang meer
Auteur
klazman
Datum
Nog steeds niets gehoord. schandalig consumentenclaim!!
Auteur
klazman
Datum
Er is een toezegging dat er binnen twee weken een oplossing is. Ik wacht dit af.
Auteur
klazman
Datum
Er is een coulanceregeling toegezegd binnen twee weken. Wacht dus nog even af.
Auteur
klazman
Datum
maandag is weer twee weken voorbij. nog niets op mijn rekening.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.