Opgelost door Consumentenclaim: Niet nakomen van beloftes en afspraken.

content Opgelost
klazman

Wie kan er actie ondernemen tegen consumentenclaim. De afhandeling van de telefoonclaim is schandalig en neigt naar overeenkomst met providers om zo min mogelijk uit te betalen. Heb meerdere malen contact gehad en er werd uiteindelijk een coulanceregeling voorgesteld. Is niets van terecht gekomen. Er wordt steeds beloofd dat ze terug bellen maar doen dat dan niet. Ze hopen dat de klanten het opgeven. Schandalig gedrag van een organisatie die zich voor doet alsof ze er voor de consument zijn. Niet dus. Ik ga niet stoppen totdat dit is opgelost consumentenclaim!

Uitbetalen en gedrag verbeteren.
Er is een coulanceregeling waar aangegeven is dat er een bedrag gestort wordt binnen 35 dagen. Nog een maand en dan eindelijk opgelost? Ik wacht weer af. (eerst zien dan geloven).

Consumentenclaim
    Beste @Klazman wij vinden het vervelend om te horen van uw klacht. Graag komen wij met u in contact om uw specifieke claim te bespreken en deze toe te lichten. Wanneer u dit ook fijn vindt zouden wij graag telefonisch contact met u willen opnemen. Met vriendelijke groet, ConsumentenClaim
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    klazman
    Wel telefonisch contact gehad maar standaard antwoorden. Ze gaan weer contact opnemen met t-mobile zeggen ze maar dat is een standaard antwoord. ik ga niet opgeven. Er wordt gereageerd op een manier vergelijkbaar met alle organisaties die je niet serieus nemen. Als ik niet binnen een week een afdoende afhandeling heb ga ik contact zoeken met kranten en media.
    klazman
    ik wacht geduldig maar niet lang meer
    klazman
    Nog steeds niets gehoord. schandalig consumentenclaim!!
    klazman
    Er is een toezegging dat er binnen twee weken een oplossing is. Ik wacht dit af.
    klazman
    Er is een coulanceregeling toegezegd binnen twee weken. Wacht dus nog even af.
    klazman
    maandag is weer twee weken voorbij. nog niets op mijn rekening.

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?