Opgelost door Consumentenclaim: Niet nakomen van beloftes en afspraken.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 542308
Gebruiker
klazman
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Wie kan er actie ondernemen tegen consumentenclaim. De afhandeling van de telefoonclaim is schandalig en neigt naar overeenkomst met providers om zo min mogelijk uit te betalen. Heb meerdere malen contact gehad en er werd uiteindelijk een coulanceregeling voorgesteld. Is niets van terecht gekomen. Er wordt steeds beloofd dat ze terug bellen maar doen dat dan niet. Ze hopen dat de klanten het opgeven. Schandalig gedrag van een organisatie die zich voor doet alsof ze er voor de consument zijn. Niet dus. Ik ga niet stoppen totdat dit is opgelost consumentenclaim!

Gewenste oplossing

Uitbetalen en gedrag verbeteren.
Geboden oplossing
Er is een coulanceregeling waar aangegeven is dat er een bedrag gestort wordt binnen 35 dagen. Nog een maand en dan eindelijk opgelost? Ik wacht weer af. (eerst zien dan geloven).
Status
opgelost
Beoordeling
content

8 reacties

  1. Auteur
    Consumentenclaim
    Datum
    Beste @Klazman wij vinden het vervelend om te horen van uw klacht. Graag komen wij met u in contact om uw specifieke claim te bespreken en deze toe te lichten. Wanneer u dit ook fijn vindt zouden wij graag telefonisch contact met u willen opnemen. Met vriendelijke groet, ConsumentenClaim
  2. Auteur
    klazman
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    klazman
    Datum
    Wel telefonisch contact gehad maar standaard antwoorden. Ze gaan weer contact opnemen met t-mobile zeggen ze maar dat is een standaard antwoord. ik ga niet opgeven. Er wordt gereageerd op een manier vergelijkbaar met alle organisaties die je niet serieus nemen. Als ik niet binnen een week een afdoende afhandeling heb ga ik contact zoeken met kranten en media.
  4. Auteur
    klazman
    Datum
    ik wacht geduldig maar niet lang meer
  5. Auteur
    klazman
    Datum
    Nog steeds niets gehoord. schandalig consumentenclaim!!
  6. Auteur
    klazman
    Datum
    Er is een toezegging dat er binnen twee weken een oplossing is. Ik wacht dit af.
  7. Auteur
    klazman
    Datum
    Er is een coulanceregeling toegezegd binnen twee weken. Wacht dus nog even af.
  8. Auteur
    klazman
    Datum
    maandag is weer twee weken voorbij. nog niets op mijn rekening.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen