Klacht Consumentenclaim: Onterecht afgekeurd abbonement

Kc

Ik heb 4 abbonementen ingedient bij consumentenclaim. Vervolgens krijg ik bericht dat 1 abbonement is goed gekeurd, 1 abbonement is afgeleurd en de andere 2 heb ik nog niks van gehoord.

De afkeuringsreden was: “ dubbel ingediend “
Ik heb direct bezwaar gemaakt omdat ik niks dubbel heb ingediend.

Na enige tijd geen reactie heb ik gebeld om te vragen wat de status is en aangegeven dat de afkeur niet klopt. Het meisje aan de telefoon geeft aan dat ze een terugbel afspraak maakt met de afdeling die erover gaat want zij kon mij ook niet veel vertellen.
Weer een paar dagen gewacht en nog steeds niet terug gebeld.

Opnieuw contact opgenomen en nu was de afkeurings reden ineens dat ik te weinig bewijs had aangeleverd. (DIT IS NOOIT EERDER AANGEGEVEN!). de mevrouw aan de telefoon geeft aan dat ik nog gegevens kon opsturen. Ik ben naar 2 banken geweest om alle afschriften te verkrijgen daar ik niet meer bij deze bank zit.
Aanvullend bewijs opgestuurd, ook van de 2 abbonementen waar ik nog niks van had gehoord.

Vervolgens worden de 2 abbonementen waar ik niks van had gehoord dezelfde dag van opsturen nog goed gekeurd en van het afgekeurde abbonement krijg ik niks te horen.

En nu zeggen ze als reden dat ik niet op tijd was met het aanleveren van de stukken.

Ze zijn zeer slecht in de communicatie en doordat zij mij dus een foutieve reden van afkeur geven heb ik dat blijkbaar niet meer op tijd kunnen herstellen. Terwijl de andere 2 abbonementen direct werden goed gekeurd.

Klachten afdeling van consuclaim was totaal niet behulpzaam en erg bijdehand zonder hand in eigen boezem te steken. Ik moest maar contact met vodafone zoeken en blij zijn dat de andere wel zijn betaald.

Dat consuclaim alsnog regelt dat het abbonement wel wordt goed gekeurd op wat voor manier dan ook. Wellicht een coulance regeling van vodafone.
Door hand in eigen boezem te steken en alsnog uit te keren of mij in contact te brengen met vodafone.

Consumentenclaim
    Beste mevrouw Claase,

We vinden het vervelend om te horen dat u niet op tijd bent teruggebeld, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Dan terugkomend op uw klacht. We hebben vanaf halverwege juni tot eind juli vijf keer contact met u opgenomen per mail/sms/telefoon voor het aanleveren van bewijsstukken, waarin in de laatste mail aangegeven stond dat de deadline voor het aanleveren van stukken 2 augustus was en dat uw claim daarna zou worden gesloten.

Nu hebben wij nog een coulance ronde kunnen regelen voor een aantal cliënten, waaronder u zoals u weet, hierdoor kon u van 13 t/m 28 oktober nog stukken aanleveren om alsnog uw claim met bewijzen te onderbouwen. In deze periode hebben wij ook nog driemaal contact met u gehad m.b.t. het aanleveren van bewijsstukken, toen is ook telefonisch aangegeven dat u tot 28 oktober bewijsstukken aan kon leveren. Voor drie van uw abonnementen heeft u dit ook gedaan en deze zijn goedgekeurd.

Verder hebben wij inderdaad uw vierde abonnement verkeerd afgewezen, dit hebben wij ook erkend en onze excuses voor aangeboden. Wij hadden over het hoofd gezien dat het om een ander telefoonnummer ging maar wel op dezelfde datum als een van uw andere abonnementen, vandaar de afkeur “Dubbel ingediend”. Dit was dan ook dezelfde dag hersteld n.a.v. een gesprek met u. Helaas nam het niet weg dat er geen bewijsstukken voor dit abonnement aanwezig waren vóór de aangegeven deadline van 28 oktober waar wij u meerdere malen van op de hoogte hebben gesteld. Hierdoor konden wij dit abonnement niet goedkeuren en aangezien dit al een coulance periode was van Vodafone konden wij hier niet nogmaals om vragen.

We begrijpen dat u het vervelend vindt dat uw vierde abonnement niet ook goedgekeurd kon worden, maar we kunnen u hierin niet anders behandelen dan de andere cliënten die ook te laat zijn geweest met het aanleveren van bewijs.

Consumentenclaim

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?