Consumentenclaim is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Consumentenclaim: Oplichters!!!!!!
Details
Klacht
Vandaag ontving ik deze mail (zie onder)Al jaren ben ik met consumentenclaim in contact.
Volgens hen had ik alles opgestuurd/ toegevoegd.
Consumemtenclaim heeft de claim doorgezet naar een derde. Deze partij zegt mailtjes te hebben gestuurd. Ik heb niets ontvangen, ook niet on spam/ ongewenate mail.
Mijn contracten opgestuurd, bankrekening, kopie ID bewijs en nu een afwijzing.
Ik vertrouw dit niet. Zij gaan er vast met de winst van door. Ik heb ben dom geweest en heb spijt dat ik alle persoonlijke zaken heb gemaild.
Oplichting!!!
Dit is de mail:
Beste mevrouw,
Bedankt voor je bericht.
Jouw claim met claimID:????? is niet op tijd bij ons geregistreerd. Begin mei is door de Consumentenbond/Consumentenclaimservice hierover ook een herinneringsmail naar jou toe verzonden.
Omdat een reactie ook na deze mail is uitgebleven, is het dossier gesloten.
Nadat de claim is gesloten kan er geen aanspraak meer gemaakt worden op de tegemoetkoming voor jouw telefoon abonnement.
Hopende jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Nicky
Telefoonregeling
Gewenste oplossing
Toegeven dat ze fout zijn en onbetrouwbaar- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.