Klacht Consumentenclaim: Oplichters!!!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554395
Gebruiker
Jammerzeg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag ontving ik deze mail (zie onder)
Al jaren ben ik met consumentenclaim in contact.
Volgens hen had ik alles opgestuurd/ toegevoegd.
Consumemtenclaim heeft de claim doorgezet naar een derde. Deze partij zegt mailtjes te hebben gestuurd. Ik heb niets ontvangen, ook niet on spam/ ongewenate mail.
Mijn contracten opgestuurd, bankrekening, kopie ID bewijs en nu een afwijzing.
Ik vertrouw dit niet. Zij gaan er vast met de winst van door. Ik heb ben dom geweest en heb spijt dat ik alle persoonlijke zaken heb gemaild.
Oplichting!!!

Dit is de mail:
Beste mevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Jouw claim met claimID:????? is niet op tijd bij ons geregistreerd. Begin mei is door de Consumentenbond/Consumentenclaimservice hierover ook een herinneringsmail naar jou toe verzonden.
Omdat een reactie ook na deze mail is uitgebleven, is het dossier gesloten.

Nadat de claim is gesloten kan er geen aanspraak meer gemaakt worden op de tegemoetkoming voor jouw telefoon abonnement.

Hopende jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Nicky
Telefoonregeling

Gewenste oplossing

Toegeven dat ze fout zijn en onbetrouwbaar
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Consumentenclaim is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen