Opgelost door Consumentenclaim: Uitbetaling en onduidelijkheid consumentenclaim betreffende telefoonclaims
Details
Klacht
Ik heb twee claims ingediend bij Consumentenclaim en deze zijn beide goedgekeurd. Volgens consumentenclaim zijn ze doorgestuurd naar Vodafone. Vodafone weet van niets en verwijst naar mobiclaim. Vervolgens verwijst mobiclaim weer naar consumentenclaim. En zo is het rondje weer compleet. Op mijn vraag via Facebook hoe het nu precies zat, was dit hun antwoord: Wij hebben u een aantal keer vermeld dat de claims op dit moment bij Vodafone liggen en dat u voor nu nog even geduld moet hebben. De eerstelijns klantenservice van Vodafone zal echter niet direct weten over deze claim omdat het wordt afgehandeld door een speciale afdeling bij Vodafone. Wij melden u dan hierbij nogmaals dat wij zeer binnenkort bericht ontvangen van Vodafone. U hoeft hiervoor zelf geen contact op te nemen met Vodafone of Mobiclaim. Mobiclaim staat volledig los van ons. Het is echter zo dat er voor u al een mooi bedrag klaar ligt om binnenkort na goedkeuring van Vodafone uitbetaald te worden aan u.Het lijkt wel een antwoord van een loterij! Maar tot op heden nog niets gebeurd of gehoord. Wie controleerd deze consumentenclaim eigenlijk? En klopt hun informatie wel? Ik krijg steeds meer twijfels, zeker omdat overal op internet, niemand duidelijkheid krijgt. Wie zegt dat consumentenclaim niet zelf alles in zijn zak steekt?
Gewenste oplossing
Graag duidelijkheid, datum en bedrag van uitbetaling. Geen vage verhalen meer die niet kloppen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.