Opgelost door Consumentenclaim: Uitbetaling en onduidelijkheid consumentenclaim betreffende telefoonclaims

Liek160#

Ik heb twee claims ingediend bij Consumentenclaim en deze zijn beide goedgekeurd. Volgens consumentenclaim zijn ze doorgestuurd naar Vodafone. Vodafone weet van niets en verwijst naar mobiclaim. Vervolgens verwijst mobiclaim weer naar consumentenclaim. En zo is het rondje weer compleet. Op mijn vraag via Facebook hoe het nu precies zat, was dit hun antwoord: Wij hebben u een aantal keer vermeld dat de claims op dit moment bij Vodafone liggen en dat u voor nu nog even geduld moet hebben. De eerstelijns klantenservice van Vodafone zal echter niet direct weten over deze claim omdat het wordt afgehandeld door een speciale afdeling bij Vodafone. Wij melden u dan hierbij nogmaals dat wij zeer binnenkort bericht ontvangen van Vodafone. U hoeft hiervoor zelf geen contact op te nemen met Vodafone of Mobiclaim. Mobiclaim staat volledig los van ons. Het is echter zo dat er voor u al een mooi bedrag klaar ligt om binnenkort na goedkeuring van Vodafone uitbetaald te worden aan u.

Het lijkt wel een antwoord van een loterij! Maar tot op heden nog niets gebeurd of gehoord. Wie controleerd deze consumentenclaim eigenlijk? En klopt hun informatie wel? Ik krijg steeds meer twijfels, zeker omdat overal op internet, niemand duidelijkheid krijgt. Wie zegt dat consumentenclaim niet zelf alles in zijn zak steekt?

Graag duidelijkheid, datum en bedrag van uitbetaling. Geen vage verhalen meer die niet kloppen.
Consumentenclaim heeft het netjes opgepakt, en het opgelost. Dus toch nog een mooi eind.

Consumentenclaim
    Beste @Liek160#,

Vervelend om van uw klacht te horen. Gelukkig is de oplossing er al! Ik heb in uw dossier gekeken en afgelopen maandag en vrijdag heeft u een e-mail van ons ontvangen over uw tegemoetkoming. Mogelijk is deze in uw spambox terecht gekomen? U heeft twee Vodafone claims ingediend en u gaat voor beide een mooi bedrag ontvangen. Dit bedrag staat in de e-mail. In de e-mail vragen wij u om uw Iban-nummer te controleren zodat het bedrag naar het juiste rekeningnummer wordt gestort. Bij één van uw abonnementen heeft u aangegeven uw toestel te willen retourneren, hierover zult u later nog informatie ontvangen. Wanneer u de e-mails niet kunt vinden, dan kunt u ons bellen op: 0800-0010.

Het heeft even geduurd voordat wij op dit punt zijn gekomen, omdat eerst alle claims nagekeken en beoordeeld moesten worden voordat we dit aan de klanten konden communiceren.
    Wanneer u nu in uw e-mail het IBAN-nummer verifieerd zal u binnen 4 weken het bedrag ontvangen.

Wij wensen u veel plezier met uw tegemoetkoming.

ConsumentenClaim.
    Liek160#
    Beste consumentenclaim,

Ik heb géén emails gehad! Niet op maandag en niet op vrijdag. Bellen naar het opgegeven telefoonnummer heeft weinig nut. Ik krijg te horen dat het drukker is dan normaal, en wordt er gevraagt om op een ander tijdstip terug te bellen of om te wachten op een medewerker.

Vervolgens wordt er een bandje afgespeeld met een muziekje en om de minuut een stem te horen is met de mededeling dat er nog 1 gesprek voor mij is.
    Aangezien ik onbeperkt beltegoed heb, laat ik het gesprek open en wacht mijn beurt af. Het bandje blijft gedurende minuten zichzelf herhalen. Ik denk dat ik dan ook de conclusie kan trekken dat jullie gewoon niet bereikbaar willen zijn! Maar dan na 32 minuten, contact! Ik krijg te horen dat het geautomatiseerde emails zijn en dat het goed mogelijk is dat ik ze niet gekregen heb. Ze overlegd met een collega, want zij gaat niet over de telefoonclaims. Ik krijg nu te horen dat er vandaag een persoonlijke email wordt verstuurd met een link erin. Mocht ik deze ook niet ontvangen, dan moet ik morgen weer bellen. De bedragen kan zij wel noemen, en verteld dat de uitbetaling big wel een aantal maanden zou duren?? Er stond in hun reactie hier, dat dit binnen vier weken zou zijn.
    Tot nu toe is mijn conclusie dat het een ongeorganiseerde partij is, dur niet weet hoe het werkt en wat er nu precies gaat gebeuren. De mevrouw doet haar best, zij kan er ook niets aan doen. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost, en ik verwacht, hoe mooi ze het ook in hun reactie maken, het dit jaar ook niet gaat gebeuren.
    Ik ben benieuwd naar de reactie hierop van consumentenclaim.

Ook een klacht indienen over Consumentenclaim?