Klacht Consumentencontact: Nederlandse Teckel Club reageert niet en overschreidt de privacywet

Dallas

Al een aantal maanden sta ik genoteerd op de eerste pagina van de site van de Nederlandse Teckel Club.
Sinds januari 2016 ben ik al geen lid meer van deze club en heb mijn redenen medegedeeld; de fokkers die op de fokkerslijst staan hebben vele erfelijke afwijkingen en ziektes in de lijnen,waarbij het bestuur een ieder de hand boven het hoofd houdt en niets aan gedaan wordt.
Daar distantieer ik mij van.
De voorzitter van deze club heb ik correct geschreven om deze melding zo spoedig mogelijk te verwijder, daar er sprake is van laster en dit ten kosten kan gaan van mijn kennelnaam.
Tot nu toe is hier geen gehoor aan gegeven en ik sta er nog steeds op.
Wanneer deze melding, binnen een week er niet af is van deze site,ben ik genoodzaakt gebruik te maken van gerechtelijke stappen en dien per dag een claim in van 975,00 euro.

De melding van [naam verwijderd door moderator], alsmede het beschreven verhaal onmiddellijk te verwijderen.

Wij vinden dat Consumentencontact hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Consumentencontact?