Opgelost door ConsumentenVoordeel B.V.: Ik wil van dit abonnement af!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 292057
Gebruiker
Otto56
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week ben ik telefonisch benaderd om energie te betrekken van consumentenvoordeel. Ik heb me aangemeld, en kreeg te horen dat ik 14 dagen bedenktijd had, 1 telefoontje en het abonnement zou stoppen.
Ik heb me bedacht; via de telefoon krijg ik steeds weer te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik binnen 1 werkdag teruggebeld zal worden.
Gebeurt niet. Zo verstrijkt de termijn van 14 dagen en zit ik er voor lange tijd aan vast, en daar heb ik helemaal geen zin in!

De oplossing

Opzegging contract/abonnement, per direct.

1 reactie

  1. Auteur
    ConsumentenVoordeel B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Lisa van Dijk
    Consumentenvoordeel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Otto56
Datum
Uiteindelijke oplossing
annulering aanvraag energievoorziening
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ConsumentenVoordeel B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen