Opgelost door ConsumentenVoordeel B.V.: Ongewenst overstappen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281733
Gebruiker
B.M. Koelman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben gebeld omdat ik ondernemer ben. Zij wisten mijn verbruik, mijn KVK, mijn mail adres,en ik hoefde niets te doen. Nu heb ik een mail met "uw bevestiging" , maar ik heb niets bevestigd. Hoe moet ik opzeggen, ik heb inmiddels een mail gestuurd naar : info@consumenten-voordeel.com maar wat moet ik nog meer doen?
Mvg
Ben koelman
bkoelman@live.nl
0651205289

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ConsumentenVoordeel B.V. is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.M. Koelman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Direct gebeld na mijn klacht op mail gezet te hebben. Was allemaal niet zo bedoeld en het bel me niet register geld niet als je ZZP'er bent.Alles is onmiddelijk teruggedraaid en verontschuldigingen. Ik vraag mij alleen af hoe zij aan zoveel informatie en gegevens van mij kwamen, ook het energieverbruik.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ConsumentenVoordeel B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen