Klacht Consumenthulp: Geen gehoor

Ester

Via de website van Consumenthulp heb ik bewaar laten maken tegen 2 parkeerboetes. Ik kreeg bericht dat deze in behandeling werd genomen en er een WOB-verzoek was aangevraagd, waardoor de betaling zou zijn uitgesteld.

Ik hoorde vrij weinig van Consumenthulp en kreeg toch ineens een aanmaning, 50% kosten erbovenop! Weer contact gezocht met Consumenthulp, bericht zou zijn doorgestuurd naar de jurist en vervolgens hoorde ik weer telkens niets.

Uiteindelijk heb ik de boetes toch maar betaald, want het bedrag zou anders alleen maar oplopen. Zelf bewaar maken was niet meer mogelijk, omdat de termijn hiervoor was verlopen. En dat terwijl de kans heel groot was dat ik bij bewaar de boetes niet zou hoeven te betalen.

Ik heb nog een ingebrekestelling verzonden naar Consumenthulp, waarna weer werd aangegeven dat het bericht is doorgestuurd naar de jurist. Uiteindelijk hoor ik dus weer helemaal niets. Zelfs niet na nog een herinnering.

Ik wens volledige compensatie van de betaalde bedragen.

Er kan geen bezwaar meer worden ingediend, de uitslag zal dus altijd onbekend blijven. Ik heb nu niet meer de kans om alles volledig kwijt te laten schelden. Ik sommeer daarom het gehele bedrag te vergoeden.

Wij vinden dat Consumenthulp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Consumenthulp?