Klacht Consumentloket.nl: Opdringerige manier om nieuwe energieleverancier te nemen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 473428
Gebruiker
K.J. Koster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Is dit een betrouwbaar bedrijf?

De oplossing

Boete ongedaan maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Consumentloket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.J. Koster
Datum
Uiteindelijke oplossing
ConsumentenLOKET heeft mij verleid om over te stappen. Ze hadden me ook eerder ‘geholpen’ om NLE te nemen. Nu vertelden ze dat NLE op no 24 stond en Eneco op no 1 Achteraf hoorde ik dat Eneco door Mitsubishi is overgenomen. Vastelastenvergelijkers hebben mij hierna weer gebeld en Innova aangeraden. Ik ben jammer genoeg behoorlijk op het verkeerde been gezet Hopelijk wordt het opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Consumentloket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen