Opgelost door Consumer Recreation Services: Betalingsbericht voor iets waarvoor ik me niet aangemeld heb.

content Opgelost
godefridus 01

ik kreeg via consumer recreations services een bericht dat ik maandelijks €49,95 moet betalen voor een jaarlidmaatschap bij "Vreemdgaanclub". W.s. zijn er gegevens gehaald bij "onbeperkt daten" maar ook hier heb ik geen lidmaatschap meer.
Wat kun je aan dit bedrog doen. Help mij a.u.b.

godefridus 01
    Ik moest van Mempay CRS (consumer Recreations Services) benaderen en dat heb ik gedaan. Als ik na 5 dagen niets hoor van CRS dan neemt Mempay contact op.
    Ik wil gewoon bewijs wat voor abonnement ik eventueel heb zonder er zelf voor getekend te hebben!!!!
    Heeft het zin om naast klachtenkompas ook de politie in te lichten of een bepaalde Geschillencommissie???
    godefridus 01
    wel onfatsoenlijk dat een bedrijf als CRS totaal niet reageert. Niet netjes toch
    godefridus 01
    onbegrijpelijk dat CRS geen reactie geeft??

godefridus 01
Consumer Recreation Services zelf heeft niet gereageerd op mij. Het Centraal Incasso bureau rotterdam heeft mij bericht dat zij het dossier gesloten hebben. Dus Consumer Recreation blijft een onfatsoenlijk bedrijf door niet te reageren.

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?