Opgelost door Consumer Recreation Services: Betalingsbericht voor iets waarvoor ik me niet aangemeld heb.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 267291
Gebruiker
godefridus 01
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik kreeg via consumer recreations services een bericht dat ik maandelijks €49,95 moet betalen voor een jaarlidmaatschap bij "Vreemdgaanclub". W.s. zijn er gegevens gehaald bij "onbeperkt daten" maar ook hier heb ik geen lidmaatschap meer.
Wat kun je aan dit bedrog doen. Help mij a.u.b.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    godefridus 01
    Datum
    Ik moest van Mempay CRS (consumer Recreations Services) benaderen en dat heb ik gedaan. Als ik na 5 dagen niets hoor van CRS dan neemt Mempay contact op.
    Ik wil gewoon bewijs wat voor abonnement ik eventueel heb zonder er zelf voor getekend te hebben!!!!
    Heeft het zin om naast klachtenkompas ook de politie in te lichten of een bepaalde Geschillencommissie???
  2. Auteur
    godefridus 01
    Datum
    wel onfatsoenlijk dat een bedrijf als CRS totaal niet reageert. Niet netjes toch
  3. Auteur
    godefridus 01
    Datum
    onbegrijpelijk dat CRS geen reactie geeft??

Uiteindelijke oplossing

Auteur
godefridus 01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Consumer Recreation Services zelf heeft niet gereageerd op mij. Het Centraal Incasso bureau rotterdam heeft mij bericht dat zij het dossier gesloten hebben. Dus Consumer Recreation blijft een onfatsoenlijk bedrijf door niet te reageren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen