Klacht Consumer Recreation Services: dure fake-seksdatingsite

Freek01

De site belooft je in een kennismaking goedkoop contact met de andere sekse. Wanneer je hier op ingaat, blijkt dat je automatisch een jaarabonnement aan je broek hebt hangen. Zeg je niet op tijd op, dan zit je er een jaar aan vast. De site zelf blijkt niet alleen amateuristisch te zijn samengesteld, maar ook de beloften voor een makkelijke date niet na te kunnen komen. In mijn provincie zijn er 15 mannen tegenover elk vrouwelijk lid( een kans van bijna 0% op een date ); bovendien is één van die vrouwen alleen uit op het werven van klantjes via de site. Vermoedelijk is minstens de helft van de profielen van de dames op de site puur nep.

Directe beëindiging van mijn abonnement

Consumer Recreation Services
    Mocht u merken dat er fictieve profielen actief zijn zou ik u willen vragen contact op te nemen zodat wij deze kunnen controleren. Fuckbuddy wenst namelijk absoluut geen fictieve profielen op haar website te hebben om zodoende de kans op het vinden van een fuckbuddy te vergroten.

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?