Klacht Consumer Recreation Services: Fbuddy houdt €50 p.m. af na mijn idee onterecht.

Klachtnummer
# 132401
Gebruiker
microvip
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had me ooit ingeshreven bij Fbuddy en daar toen zo'n €7,- betaald. achteraf kwamen er rekeningen binnen van €50 per maand. Eerst had ik een e-mail gestuurd naar hun fbuddy(britse partij). Nooi geen antwoord op gekregen. Daarna heb ik contact opgenomen met Mempay (factureerd namens Fbuddy in nederland). Daarna beweren hun dat ik een antwoord heb gekregen van fbuddy. Het antwoord was een automatische gegenereerde e-mail met daarin de factuur. Daarna telefonisch contact gehad met Mempay en zijn we er nog niet uitgekomen. Meteen daarna heb ik weer een e-mail gestuurd naar info en support@f*ckbuddy.nl. Ook wederom geen antwoord ontvangen. Vandaag heb ik een factuur van een incasso bureau ontvangen.

De oplossing

Ik wil van dat "contract" af zonder gezeik.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen