Klacht Consumer Recreation Services: gemaand voor iets waar geen gebruik van maak

Aad52

Ik wordt gemaand om 49,95 euro te betalen voor een site waar ik geen gebruik van kan maken, nl onbeperkt daten. Heb binnen de gestelde termijn van 14 dagen al gereageerd en nooit antwoord gekregen.

Wens niet meer lastig gevallen te worden door deze onfatsoenlijke manier van handelen van dit bedrijf.

Aad52
    Het is schandalig hoe Consumer Recreation Services hier mee omgaat. Nog steeds geen enkele reactie ontvangen.
    Aad52
    Zelfs geprobeerd te bellen naar het telefoonnummer 442036373880. Krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is.
    Aad52
    Het is hopeloos. Ze beginnen gewoon weer opnieuw met het sturen van een rekening. Schandalig.
    Aad52
    Is er nu niemand die hetzelfde meemaakt of meegemaakt heeft?
    Aad52
    Er is geen bestaand email adres en geen bestaand telefoonnummer. Maar wordt wel gemaand om toch te betalen. Het is een lachertje dat hele Consumer Recreation Services.

Aad52
Zij hebben op geen enkel email mijnerzijds gereageerd. Wel sturen ze aanmaningen en als ik daar weer op reageer krijg ik mijn email terug omdat het emailadres van hen niet meer bestaat. Al met al een zeer asociaal bedrijf waar geen goed woord over te zeggen is. Ben benieuwd hoeveel aanmaningen ik nog krijg. Zonder dat er ook maar een mogelijkheid is om met hen ik contact te treden.

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?