Klacht Consumer Recreation Services: onterecht contributie afschrijven hoewel je een bevetiging hebt dat je abonnement beëindigd is.

SOB: Mandate man
TBV Consumer
Recreation Services
werd er op 11 mei 49,95 afgeschreven van mijn mans rekening. Dit gestorneerd. Wat schets mijn verbazing: een aanmaning van een Engeland gevestigd bedrijf (?) en direct een boete van 23 euro erbij met een dreiging dit binnen 7 dagen te betalen.... Wie zijn zij dit zo maar van een oude man te incasseren ???

niet meer lastig gevallen te worden door dit bedrijf

lotje2005
    Na de laatste melding van 12 juni omtrent de voortgang van de klacht. Heeft het bedrijf op 15 juni mijn man een reminder gestuurd, te weten dat het bedrag ad 49,95 niet kon worden geïncasseerd. Of mijn man alsnog spontaan het geld wilde overmaken. De volgorde van handelen door bedrijf lijkt me niet "comme il faut". Eerst een dreigbrief met verhoging, vervolgens een dreigbrief met incasso bureau te Rotterdam (navraag leek het bedrijf niet bekend te zijn aldaar) . En nu pas na mijn melding van 12 juni op 15 juni een mail dat bedrag niet gestorneerd kan worden.
    Nogmaals wie zit hier achter, en laten zij mij berichten, i.p.v. een dementeren man te belasten
    met dergelijke dreigbrieven en mails. Dus Michel met email crsmichel@crs.co.uk (alwaar niet op ontvangen wordt en maill geretourneerd worden. Of mevrouw achter de tel. 442036373880
    wees een vent en vrouw (die de haak erop gooide reageer. Mijn contact gegevens zijn via de site bekend. Belast niet een dementerende man of nog beter: Houd je administratie op peil dan had dit verhaal niet op Klachtenkompas gestaan.

We wachten af....
    lotje2005
    inmiddels een dreigbrief van CIJB te Rotterdam ontvangen vandaag via de mail.
    Mevrouw Hofmans van CRS heeft mij 2016 en 2017 reeds aangegeven dat account is weggehaald en abonnementen opgezegd.. Nu maar en mail gestuurd naar mevrouw Hofmans, gelukkig had de mails van voorgaande jaren nog in mijn bezit.
    Hoop nu snel op een oplossing.
    lotje2005
    Ik kreeg bericht dat het al een tijdje stil is. Klopt. Ik heb zowel CR als CIB geïnformeerd over
    onderstaande bericht

De incasso is stopgezet. Mocht u toch nog brieven ontvangen van het CIB dan kan het zijn dat deze de afmelding gekruist zijn. U kunt deze dan beschouwen als niet verzonden.

Suzanne Hofmans
    Afdeling klantenservice Benelux

Van Cib een bevestiging gekregen van ontvangst en de gebruikelijke 5 werkdagen bericht om te reageren. Deze zijn inmiddels verstreken. Wel kwam er nieuwe dreigbrief van CIB.. (kan elkaar gekrist hebben). Mevr. Hofmans reageerde niet ook geen bevestiging van ontvangst..
    Dit is zeer ongebruikelijk mevrouw Hofmans reageert altijd netjes en snel. (zie bovenstaande mail). Wellicht is mevrouw op vakantie hoop ik. Maak me nogal gauw zorgen, als iemand normaliter snel reageert en nu ziet, hoop oprecht dat het haar goed gaat.

Graag verneem ik dus nog. Ik beschouw de dreigbrieven conform aangegeven door opdrachtgever: "als niet verzonden". CIB U bent geïnformeerd hoor ook graag van U.
    lotje2005
    ik heb weer melding gekregen dat bij gebreke van reactie de klacht wordt afgesloten door Klachtencompas.
    Echter Zowel CIB als CRS reageren niet meer. Zou fijn zijn als een van de twee hierop de site vermeld dat de klacht (cf emailscorrespondentie met CRS) is ingetrokken , rekening gecrediteerd. Ook mijn mails aan CIB "aanmaningontvangen.nl krijg daarvan wel een ontvangstbevestiging dat de klacht binnen 5 werkdagen wordt afgehandeld. Sinds 5 juli blijft het stil..... Ik weet niet hoeveel dagen per maand CIB werkt maar m.i. geen 5 dagen per maand. Wij houden dus nog even stand met een update van uitblijvende reacties.

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?