Klacht Consumer Recreation Services: onterechte incasso Consumers Recreation Services

# 262076
Peerke R

Op 18-4-2017 werd er een bedrag van 49,95 van mijn rekening afgeschreven door Stichting Mempay voor Consumers Recreation Services.Een doorlopende incasso. Aangezien ik niet wist waar dit van was en ik niks besteld heb of lid geworden ben of een machtiging of wat dan ook gegeven heb, heb ik het geld terug laten storten. Via Mempay kreeg ik een e-mail adres van CRS. Ik heb een mailtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik niks besteld had en ook niks van ze wilde. Ik kreeg een mailtje terug van Suzanne Hofmans "Uw account is verwijderd en de incasso is stopgezet. U kunt de facturen als niet verzonden beschouwen." Naar mijn weten heb ik helemaal geen account maar goed. Afgehandeld dacht ik. Echter op 12-5-2017 werd er wederom een bedrag van 49,95 afgeschreven door CRS. Wederom een doorlopende incasso. Ditmaal via Stichting Online Betalen. Weer weet ik niet waar het van is. En weer heb ik laten storneren. En weer een mailtje gestuurd. Hoe kom ik hier van af. Ik heb geen abonnement of wat dan ook bij die gasten. Hoe kunnen ze dit doen en hoe komen ze erbij dat ik een account of wat ook bij hun heb.

Nooit meer iets van CRS horen en nooit meer een incasso. Al mijn gegevens van mij bij CRS verwijderen zodat ze niet over een tijdje weer iets sturen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?