Klacht Consumer Recreation Services: Pure geldklopperij

Klachtnummer
# 136604
Gebruiker
Peter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net als vele anderen hier had ik uit nieuwsgierigheid een profiel op deze site aangemaakt en de €7,95 betaald. Na 2 bezoeken vond ik het al niks meer en had ik het idee dat het nep was met nep profielen. Na iets meer dan 2 weken kreeg ik een mail met een aankondiging voor een automatische incasso. Ik wist nergens van, had nergens akkoord voor gegeven, laat het betalen van zo'n belachelijk bedrag voor een nep site. Nadat ik had gemaild dat ik van mijn profiel af wilde en daarmee dus ook de kosten kreeg ik te horen dat ik tot 2x toe akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden waar dan in staat dat je akkoord gaat met een jaarabonnement. Ze hebben het over de afkoelperiode van 14 dagen, dat je de automatische incasso niet moet storneren want anders schakelen ze een incassobureau in. Ik heb me daarna eens proberen in te loggen om op de site naar de algemene voorwaarden te kijken, kan ik me niet inloggen. Wanneer ik hier over mail krijg ik geen reactie. Dit is gewoon oplichterij.

De oplossing

Ik wil van mijn contract af. Er wordt geld geïncasseerd voor een dienst die niet geleverd wordt, er wordt alleen maar geïnformeerd over geldzaken en het abonnement/contract, verder wordt er nergens op gereageerd. Ik wil helemaal geen jaar abonnement.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Consumer Recreation Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen