Klacht Consumind: Agressieve vervelende verkopers

ewald

Men verteld mij aan de telefoon dat ze twee jaar geleden hebben afgesproken om mij terug te bellen.
Dat is niet waar, ik weet dat zeker omdat ik nooit gebeld wil worden voor dit soort zaken. Eerder dit jaar ben ik ook al gebeld met dezelfde vraag.

Mij nooit meer leugens vertellen.

Consumind
    Geachte heer, mevrouw van Gemert,

Hartelijk dank voor uw reactie.
    We vinden het vervelend dat u het gesprek zo heeft ervaren.
    U heeft in het verleden een vergelijking gemaakt via onze website. Hierbij heeft u uw gegevens achtergelaten en bent u ermee akkoord gegaan dat een van onze medewerkers u kan bellen voor vrijblijvend advies. Indien u uw gegevens wil laten verwijderen dan kunnen wij daarvoor zorgen.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Consumind
    ewald
    Maar ik wordt toch misleid als jullie mij bellen en aan het einde van het gesprek zeggen dat ik mij in kan schrijven in het `bel-me-niet` register als ik niet meer gebeld wil worden.

Maar ondertussen blijven jullie mij bellen omdat ik me ooit op jullie website heb ingeschreven. Als jullie dat eerlijk zouden vertellen dan kon ik me direct bij jullie uit laten schrijven.

Ook een klacht indienen over Consumind?