Opgelost door Consumind: Geen financiële problemen

Linda

Consumind heeft in april meegekeken voor een energie leverancier dat is gelukt maar toen zei mijn huidige leverancier dat ze van niks wisten dus met Consumind gebeld en de situatie uitgelegd en ook gezegd dat ik 2 boetes moet betalen omdat ik bij hun wegga en nog geen jaar klant was
Meedere keren contact over gehad uiteindelijk ben ik door de directeur gebeld i.p.v de dame die me zou terug bellen de directeur zegt tegen mij o maar u kunt nog goedkoper want het is veranderd per 1 juli ik zeg ok maar ik wil niet in de financiële ellende komen want dat moet ik betalen nee hij zei wij regelen alles financiële dingen geen zorgen

En de eindnota mocht ik naar hun sturen dit gedaan daar stonden 2 boetes op dit was duidelijk en bekend bij Consumind en ik zou rond de 100 euro terug krijgen omdat ik minder had verbruikt en nu weigert Consumind die 2 boetes te betalen en betalen ze er maar 1 dus heb ik financiële problemen
Nu 150 euro ipv 350 betaald

Consumind heeft mij beloofd dat ik geen financiële problemen zou krijgen en nu zeggen ze ineens dat ze geen 2 boeten betalen dan had meneer de directeur het aanbod van die nieuwe energieleverancier niet moeten doen en had moeten weten dat er 3 dubbel betaald moet worden
Die 2 boetes waren bekend ik wil gewoon dat die 2 boetes vergoed worden de directeur heeft beloofd dat ik geen financiële problemen zou krijgen ze zouden alles regelen

Dat ze alsnog die andere boete betalen en me daarna uit hun systeem halen

Consumind

Geachte mevrouw Molendijk,

Hartelijk bedankt voor uw bericht,

Wij betreuren dat u het zo heeft ervaren. Dit probleem is al reeds met mijn collega besproken. Wij doen u uiteindelijk een vergoeding van 200eu tegemoet. De overige 150eu betreft echter een boete of korting die niet onder de vergoedingen valt. Dit staat ook duidelijk toegelicht op de overeenkomst waarvoor u 14 dagen bedenktijd had. Ten tijde van dit gesprek, was het ons niet bekend dat u nog een opzegboete had.

Vriendelijke groet,

Klantenservice Consumind
    Linda
    Het was wel bekende bij u voor dit telefoon gesprek nu moet u niet met allerlei regels komen het was u bekend dat u niet communiceert onderling en de directeur die weet alles precies dus waarom doet ie dan dit aanbod hij kent de regels toch ik blijf net zolang tot u betaald al moet het met een deurwaarder of via de rechter jullie hebben beloofd de financiële kant te regelen en nu weiger je die belofte na te komen
    Linda
    De klacht ligt bij de Acm en heb een incassobureau ingeschakeld
    Linda
    Ze hebben gebeld omdat ze het erover willen praten dat kan maar ze moeten wel beseffen dat er al een incassobureau is ingeschakeld en er is gebeld door de ACM is misleidende verkoop geweest

Linda
Het geld van de boete is alsnog betaald na een fijn gesprek fijn geeft rust

Ook een klacht indienen over Consumind?