Opgelost door Consumind: Geen financiële problemen
Details
De klacht
Consumind heeft in april meegekeken voor een energie leverancier dat is gelukt maar toen zei mijn huidige leverancier dat ze van niks wisten dus met Consumind gebeld en de situatie uitgelegd en ook gezegd dat ik 2 boetes moet betalen omdat ik bij hun wegga en nog geen jaar klant wasMeedere keren contact over gehad uiteindelijk ben ik door de directeur gebeld i.p.v de dame die me zou terug bellen de directeur zegt tegen mij o maar u kunt nog goedkoper want het is veranderd per 1 juli ik zeg ok maar ik wil niet in de financiële ellende komen want dat moet ik betalen nee hij zei wij regelen alles financiële dingen geen zorgen
En de eindnota mocht ik naar hun sturen dit gedaan daar stonden 2 boetes op dit was duidelijk en bekend bij Consumind en ik zou rond de 100 euro terug krijgen omdat ik minder had verbruikt en nu weigert Consumind die 2 boetes te betalen en betalen ze er maar 1 dus heb ik financiële problemen
Nu 150 euro ipv 350 betaald
Consumind heeft mij beloofd dat ik geen financiële problemen zou krijgen en nu zeggen ze ineens dat ze geen 2 boeten betalen dan had meneer de directeur het aanbod van die nieuwe energieleverancier niet moeten doen en had moeten weten dat er 3 dubbel betaald moet worden
Die 2 boetes waren bekend ik wil gewoon dat die 2 boetes vergoed worden de directeur heeft beloofd dat ik geen financiële problemen zou krijgen ze zouden alles regelen
De oplossing
Dat ze alsnog die andere boete betalen en me daarna uit hun systeem halenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.