Klacht Consumind: Ongewenste marketing en onheus bejegend

Klachtnummer
# 471726
Gebruiker
#ph
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ze bellen ongevraagd met een kletsverhaal en een fake-aanbieding voor een goedkoper energiecontract. Weten niet wie de huidige leverancier is en gokken dat je erin trapt. Worden onbehoorlijk als je ze aardig hebt medegedeeld dat ze over onjuiste informatie beschikken.

Ik wil het bedrijf hierbij dringend verzoeken zich te houden aan de wet recht van verzet die in het leven is geroepen tegen deze ongewenste telemarketing.

De oplossing

Stoppen met deze wijze van telemarketing, mijn nummers uit de lijst verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    Consumind
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Honcoop,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    We betreuren het dat u het zo heeft ervaren.
    Middels mijn collega heb ik begrepen dat hierover al is gesproken met u.
    Door middel van een aanvraag energievergelijking heeft u uw gegevens ingevuld, daarna is er contact geweest met een collega. Wij hebben uw gegevens inmiddels verwijderd uit ons systeem.
    De verwerking hiervan kan 24 uur duren.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice Consumind.
    De

Ook een klacht indienen over Consumind?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen